اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مرزن‌آباد:

برطرف شدن مشکل ترافیک مرزن‌آباد نیازمند اعتبار است

شهردار مرزن‌آباد گفت: برای برطرف شدن کامل مشکل ترافیکی مرزن‌آباد به 2 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

برطرف شدن مشکل ترافیک مرزن‌آباد نیازمند اعتبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، جعفر ردایی ظهر امروز در جلسه شهرداری شهر مرزن‌‌آباد، با بیان اینکه خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران در مرزن‌‌آباد به امکانات و تجهیزات کافی نیاز دارد، اظهار کرد: ترافیک یکی از مشکلات اساسی ما در مرکز شهر بوده که با احداث پل تا حدودی توانستیم ترافیک این نقطه را روان سازیم، اما برای تملک مغازه‌های مرکز شهر به 2 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

وی با اشاره به پایان فصل تابستان افزود: هر چند از این پس شاهد کاهش چشمگیر ترافیک و حضور مسافر در منطقه هستیم اما باید از اکنون به فکر ترافیک تعطیلات نوروزی که تنها شش ماه با آن فاصله داریم باشیم.

شهردار مرزن‌آباد، با قدردانی از همراهی رئیس پلیس راه استان و نیز تلاش شبانه‌روزی نیروهای پلیس راه و انتظامی شهرستان چالوس و بخش مرز‌ن‌آباد گفت: در طول سه ماه گذشته شاهد تلاش تمام این عزیزان در کاهش بار ترافیک منطقه به‌ویژه شهر مرزن‌‌آباد که ورودی و خروجی اصلی شمال به پایتخت است، بودیم.

وی ادامه داد: باید برای رفع معضل ترافیک شهر مرزن‌‌آباد چاره‌ای اساسی اندیشیده شود که این مهم نیز مستلزم همراهی مسئولان استانی در بحث بودجه و اعتبارات است.

ردایی تصریح کرد: شهرداری مرزن‌‌آباد در راستای خدمت‌رسانی بهینه به مسافران و گردشگران تلاش کرده تا در حد توان مجتمع‌های گردشگری و تفریحی و خدماتی احداث کند که عمده این پروژه‌ها نیمه کاره بوده و نیازمند اعتبارات است.

وی با اشاره به اهمیت تجهیز امکانات گردشگری و خدماتی در این منطقه گفت: از دستگاه‌های متولی می‌خواهیم تا در زمینه خدماتی مانند پمپ بنزین و سرویس‌های بهداشتی در جاده گردشگری مرز‌ن‌آباد همکاری بیشتری با مسئولان بخش و شهر مرزن‌آباد داشته باشند زیرا امکانات موجود پاسخگوی تعداد بسیار زیاد مسافر به‌ویژه در ایام تعطیل سال نیست.

انتهای پیام/86005/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول