اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام

خانواده شهدای سنگرسازان بی‌سنگر در کرمان تجلیل شدند

با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش شهدای سنگرسازان بی‌سنگر از خانواده شهدای جهاد کشاورزی استان کرمان تجلیل به عمل آمد.

خانواده شهدای سنگرسازان بی‌سنگر در کرمان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، بیست و سومین همایش و یادواره شهدای سنگرسازان بی‌سنگر جهاد کشاورزی استان کرمان پیش از ظهر امروز در مهدیه مسجد صاحب‌الزمان (عج) کرمان و در جوار گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

در این آیین که با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، استاندار کرمان، جمعی از مسئولان استانی و خانواده معزز شهدای هشت سال دفاع مقدس برگزار شد با اهدای لوح تقدیر از خانواده شهیدان محمد آرمان، محمدحسین عرب‌نژاد، محمد عسکری، علی میرزاابراهیمی، داوود ملک‌محمدی و ... تقدیر به عمل آمد.

عباس ملایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی شمال استان کرمان در این آیین اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی بعد از پیروزی انقلاب با چالش‌های زیادی مواجه شد که جنگ تحمیلی به عنوان مهم‌ترین آنها تلقی می‌شد.

وی بیان داشت: نخستین مطلب اساسی در دفاع مقدس، حضور شخص رهبری و ولایت بود که روحیه جهادی و ایثارگری را در جامعه تقویت می‌کرد.

ملایی خاطر نشان کرد: مشارکت همگانی به عنوان نکته کلیدی دیگر در دفاع مقدس بود که همه آحاد مردم در نوع خود جنگ را مدیریت کردند و در حقیقت عقبه جنگ تحمیلی خالی نبود.

وی ابراز داشت: انگیزه شهادت و عاشورا و روحیه شهادت‌طلبی موجب شد تا رزمندگان برای این مسئله از هم سبقت بگیرند.

ملایی افزود: اما در شرایط کنونی کشورمان باید همانند هشت سال دفاع مقدس گوش به فرمان رهبری داده و با استفاده از تجارب گذشته جنگ اقتصادی را مهار کرد.

وی تصریح کرد: با وحدت جریان‌های سیاسی و صنفی و شیوه مبارزه در مسائل اقتصادی می‌توان از تحریم‌های دشمن عبور کرد.

انتهای پیام/80017/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول