اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی به همت شورای شهر

کاراته‏کاهای برتر بومهن تجلیل شدند

کاراته‏کاهای برتر بومهن در آیینی به همت شورای شهر تجلیل شدند.

کاراته‏کاهای برتر بومهن تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، پس از کسب مقام‏های مختلف کشوری و استانی توسط کاراته‏کاهای شهر بومهن، پیش از ظهر امروز اعضای شورای شهر بومهن در محل تمرین اعضای تیم کاراته شهر بومهن حضور یافتند و از آنها قدردانی کردند.

رئیس شورای شهر بومهن ضمن تقدیر از زحمات این ورزشکاران گفت: کمبود امکانات و مشکلات پیش‏روی ورزش در شهر بومهن باعث دلسردی ورزشکاران نشده است.

علیرضا بخششی افزود: در این دوره شورای شهر، تمام تلاش اعضا برای پیشرفت ورزش شهر است و اعضای شورا از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

رئیس شورای شهر بومهن افزود: در همین رابطه تلاش داریم تا کارگروه فرهنگی و اجتماعی را در شورای شهر بنیانگذاری کرده و با خرد جمعی که با مربیان و تلاشگران عرصه ورزش خواهیم داشت، برای پیشرفت ورزش در منطقه گام برداریم.

این مسئول افزود: با این شیوه با توجه به فعالیت ورزشی شورا، شهر بومهن مانند دیگر شهرهای کشور صاحب قهرمانان جهانی و المپیکی نیز خواهد شد.

بخششی ادامه داد: ورزشکاران شهر بومهن نباید برای مشکلات کوچک دغدغه داشته باشند بلکه باید تمام توان، تفکر و تلاش خود را برای آماده‏‎تر شدن و مبارزه در میدان به کار گیرند.

رئیس شورای شهر بومهن گفت: جامعه ورزشی شهر بومهن با کسب افتخارات کشوری و استانی برای شناساندن بهتر شهر خود به مردم تلاش می‏کنند و شورای شهر از هیچ کمکی برای پیشرفت و ترقی ورزش شهر بومهن دریغ نخواهد کرد. 

انتهای پیام/2568/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول