اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته قوی‌ترین مردان خراسان رضوی:

قوی‌ترین مردان خراسان بزرگ تجلیل می‌شوند

رئیس کمیته قوی‌ترین مردان خراسان رضوی با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان این رشته در خراسان بزرگ گفت: تاکنون بیش از 20 مسابقه حرفه‌ای مردان آهنین را برگزار کرده و توانسته‌ایم نمایندگان بزرگی از استان داشته باشیم.

قوی‌ترین مردان خراسان بزرگ تجلیل می‌شوند

حسین مصدق در حاشیه بازدید از دفتر جدید خبرگزاری فارس خراسان رضوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس اظهار داشت: مراسمی تحت عنوان تجلیل از قوی‌ترین مردان خراسان بزرگ در آینده نه چندان دور در استان برگزار می‌شود.

وی در رابطه با نخستین روزهای مسئولیتش تحت عنوان (کمیته قوی‌ترین مردان) در استان تا به حال می‌گوید: از روز اول که این سمت به من محول شد تا به حال سعی بر ارتقای سطح کمی و کیفی کار در استان را داشتم و به طور کلی می‌توان گفت تمام تلاشم به دنبال ترویج این رشته پهلوانی در استان خراسان (پایتخت معنوی) کشور بوده و به دنبال همین امر تلاش خود را نسبت به گذشته دو چندان می‌کنم.

رئیس کمیته قوی‌ترین مردان استان اظهار داشت: تا به حال مسابقات متفاوتی برای ارگان‌های دولتی شامل شهرداری، سازمان اتوبوسرانی، یگان ویژه و ارتش جمهوری اسلامی در استان برگزار کرده‌ایم که توانسته‌ایم دو دوره نایب قهرمان مسابقات قوی‌ترین مردان کشور در ارتش جمهوری اسلامی و شهرداری‌های کل کشور شویم.

مصدق تصریح کرد: طبق تقویم کشوری و برنامه‌های ابلاغی ما نیز در استان مسابقات قوی‌ترین مردان را برگزار می‌کنیم که تا به حال بالغ بر 20 مسابقه حرفه‌ای مردان آهنین را برگزار کرده و توانسته‌ایم نمایندگانی همچون محمد سلمانی‌زاده، علی مصدق، مرحوم هادی ترشی‌زاد را در مسابقات کشوری از استان خراسان رضوی داشته باشیم.

وی در ادامه از قهرمانان خوب استان تشکر کرد و گفت: استان خراسان رضوی پتانسیل‌های بالایی در امر ورزش از جمله ورزش قدرتی مردان آهنین را در درون خود جا داده که در اینجا می‌توان از قهرمان‌های ارزنده همچون وحید نصیرزاده، حمید عباس شهری و مهدی دشتی در استان نام برد.

مصدق در پایان از برگزاری آخرین دوره مسابقات مردان آهنین در استان و حضور قهرمان ایران از جمله مسلم درابی در جریان برگزاری این مسابقات خبر داد و گفت: مسابقه‌ای تحت عنوان مردان آهنین در استان برگزار شد که درآمد این مسابقات صرف موسسه خیره‌ای در شاندیز شد و به دنبال برگزاری این مسابقات در آینده نه چندان دور مسابقات مردان آهنین در استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2202/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول