اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر وزارت آموزش و پرورش:

وضعیت مدارس قزوین برای آغاز سال تحصیلی مطلوب است

ناظر وزارت آموزش و پرورش گفت: وضعیت مدارس استان قزوین از نظر فضای فیزیکی، ساماندهی معلمان و ثبت‌نام دانش‌آموزان برای آغاز سال تحصیلی جدید مطلوب است.

وضعیت مدارس قزوین برای آغاز سال تحصیلی مطلوب است

علی طاهری‌فرد در حاشیه برگزاری مراسم روز شکوفه‌ها در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از قزوین با اشاره به پروژه مهر اظهار کرد: پروژه مهر با هدف بررسی و نظارت بر برنامه‌های ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها، مناطق و مدارس تابعه در زمینه تمهیدات و برنامه‌ریزی لازم برای آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس اجرا شده است.

وی افزود: در این پروژه نیروهای متخصص و کارشناسان وزارت آموزش و پرورش برای ارزیابی وضعیت مدارس در آغاز سال تحصیلی به نقاط مختلف کشور اعزام می‌شوند.

ناظر وزارت آموزش و پرورش با اشاره به شاخص‌هایی که بر اساس آن‌ها مدارس ارزیابی می‌شوند، اضافه کرد: سازماندهی نیروی انسانی، تعمیر و تجهیز مدارس برای آغاز سال تحصیلی، توجیه و تبلیغ برای شروع سال تحصیلی، تأیید صلاحیت نیروهای جدیدالانتصاب و نظارت و ارزیابی به وسیله استان‌ها از مناطق و مدارس تابعه پنج شاخصه‌ای هستند که در ارزیابی مدنظر قرار می‌گیرند.

طاهری‌فرد عنوان کرد: با توجه به ارزیابی که بر اساس این شاخصه‌ها از مدارس استان قزوین صورت گرفته، می‌توان گفت مدارس استان قزوین آمادگی خوبی برای شروع سال تحصیلی دارند.

این مسئول با بیان اینکه برای آغاز سال تحصیلی سه شاخصه در اولویت قرار دارد، تصریح کرد: ساماندهی نیروی انسانی، ثبت‌نام دانش‌آموزان و فضای فیزیکی مناسب که سه عامل مهم برای آغاز سال تحصیلی به شمار می‌رود در استان قزوین به خوبی مدنظر قرار گرفته است.

انتهای پیام/77010/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول