اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

رمز اقتدار کشور در وجود رهبری است/موفقیت‌های امروز مرهون دفاع مقدس است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین وجود رهبری در کشور را موجب پیروزی و اقتدار کشور دانست و گفت: موفقیت‌های کنونی از دستاوردهای دفاع مقدس محسوب می‌شود.

رمز اقتدار کشور در وجود رهبری است/موفقیت‌های امروز مرهون دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین صبح امروز در دیدار با اعضای شورای تامین استان و هیئت رئیسه سپاه و همچنین فرماندهان نیروهای مسلح این استان، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: باید یاد و خاطره امام خمینی(ره) را به عنوان معمار جهانی اسلام حفظ کنیم، چرا که امام خمینی(ره) اسلام را از انزوا در آورد.

وی افزود: امروز قدرت، ابهت و عظمت اسلام در جهان مرهون همین تلاش‌های امام خمینی(ره) و فداکاری رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین یادآور شد: بی‌تردید رشادت، شهامت و از خودگذشتگی نیروهای مسلح از جمله سپاه، ارتش و نیروهای نظامی و انتظامی به همراه بسیج موجب سربلندی ملت ایران در دفاع مقدس شد.

باریک‌بین خاطر نشان کرد: نباید فراموش کرد که همه این افتخارات به برکت خون شهدایی مانند شهید صیاد شیرازی و دیگر شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: باید همه مردم و مسئولان بدانند که بر سر سفره احسان شهداء نشسته‌ایم و این شهدا بودند که اسلام را به جهان عرضه کردند.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: اسلام نه ظلم می‌کند و نه ظلم می‌پذیرد و خون شهدا سبب شد تا این شعار راهبردی شیعه در جهان تبیین شده و اسلام واقعی به جهانیان معرفی شود.

باریک‌بین وجود ولایت فقیه در کشورمان را نعمتی بزرگ عنوان و تأکید کرد: رهبری‌ مقام معظم رهبری عامل اصلی پیروزی‌ها و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران است که باید این مهم را قدر بدانیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تاکید کرد: امروز اگر در کشورهای منطقه شاهد رخ دادن اتفاقات ناخوشایند هستیم، به دلیل همین عدم وجود رهبری در آن جوامع است که امیدواریم این کشورهای اسلامی نیز با از میان برداشتن مشکلات، راه موفقیت را همچون جمهوری اسلامی ایران طی کنند.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: نیروهای نظامی، انتظامی، بسیج و همه اقشار مردم هر چه دارند از تجربیات دفاع مقدس است و قدرت امروز جمهوری اسلامی ایران نیز برگرفته از موهبت‌های همین هشت سال می‌باشد.

باریک‌بین همچنین با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ قرآنی در بین جوانان و سربازان عنوان کرد: باید قرآن را با فهم و درک برای جوانان ارائه کرد، چرا که فهم قرآن، ترجمه، حفظ، تفسیر و مفاهیم آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

امام جمعه قزوین در خاتمه عنوان کرد: جوانان را باید به کتاب‌الله مسلح کنیم و قرآن در صحنه ذهن جوانان برقرار باشد.

انتهای پیام/2667/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول