اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات جام حذفی صورت می‌گیرد

الوند همدان در بین 32 تیم برتر ایران

تیم فوتبال الوند همدان موفق شد با پیروزی در مرحله چهارم جام حذفی کشور در بین 32 تیم برتر ایران قرار گیرد.

الوند همدان در بین 32 تیم برتر ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، تیم فوتبال الوند همدان به عنوان یکی از دو نماینده فوتبال استان موفق شد با شکست میزبان اهوازی خود به مرحله یک‌شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی جام آزادسازی خرمشهر صعود کند.

در مرحله چهارم این رقابت‌ها تیم فوتبال الوند همدان که برای انجام دو بازی حساس و مهم به خوزستان و شهر اهواز سفر کرده است موفق شد در نخستین مسابقه خود در چارچوب جام حذفی کشور برابر تیم ملی‌حفاری این شهر به پیروزی برسد.

در این مسابقه حساس شاگردان رضا طلایی‌منش موفق شدند با تک‌گل دقیقه 80 قاسم اکبری که در نیمه دوم به میدان رفته بود برابر حریف اهوازی خود به برتری رسیدند و جواز صعود به مرحله پنجم را کسب کردند.

حضور در بین 32 تیم برتر ایران برای فوتبال همدان افتخاری بزرگ است که سفیدپوشان الوند همدان به عنوان یکی از دو نماینده فوتبال استان در این رقابت‌ها کسب کردند.

بنا بر قرعه از پیش تعیین‌شده تیم فوتبال الوند همدان قرار است در مرحله یک شانزدهم مسابقات جام حذفی کشور برابر دیگر نماینده فوتبال خوزستان یعنی تیم استقلال صنعتی خوزستان قرار بگیرد.

الوندی‌ها که با استفاده از کادر فنی 100 درصد بومی و تلفیقی از بازیکنان بومی و غیر بومی راهی این مسابقات شدند سعی دارند با تلاشی که در لیگ دسته اول دارند مسابقات جام حذفی را خیلی جدی بگیرند تا بتوانند نماینده شایسته‌ای برای فوتبال همدان باشند.

شگفتی‌سازی تیم‎‌های همدانی در مسابقات جام حذفی سال‌های گذشته اتفاق افتاده و با تیمی که الوند امسال برای حضور در کوران مسابقات آماده کرده بعید نیست تا باز هم امسال یک تیم از همدان شگفتی‌ساز این رقابت‌ها باشد.

تیم فوتبال الوند در نخستین گام در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان، باز هم باید برابر یک تیم از اهواز صف‌آرایی کند و این اتفاق با فاصله چهار روز انجام می‌شود که فشار مضاعفی را برای شاگردان جوان و آینده‌دار رضا طلایی‎‌منش وارد می‌کند.

سفیدپوشان الوند همدان در سال گذشته یکی از تیم‌های بی‌حاشیه لیگ یکی بودند که امسال هم سعی دارند با دور کردن حواشی از کنار تیم‌شان، بر بازی‌های خودشان متمرکز باشند تا نماینده شایسته‌ای برای فوتبال و ورزش همدان باشند.

تیم فوتبال الوند همدان در مرحله پنجم و یک‌شانزدهم جام حذفی باید برابر تیم استقلال صنعتی خوزستان به میدان برود که زمان و مکان این مسابقه هنوز از سوی سازمان لیگ فدراسیون مشخص نشده است.

همچنین تیم الوندی‌ها در نخستین هفته چارچوب مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور باید عصر چهارشنبه سوم مهرماه ساعت 16 در ورزشگاه تختی شهر اهواز با تیم استقلال این شهر مصاف کنند.

با این قرعه و برنامه‌ای که الوندی‌ها با آن مواجه شدند تیم‌های خوزستانی دست‌بردار این تیم همدانی نیستند و به صورت متوالی با تیم‌های اهوازی مصاف کنند که این در نوع خود می‌تواند جذاب باشد.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول