اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌نگاری جام حذفی الوند همدان و معاونت ورزشی کیش

طلایی‌ها در همدان همه کار کردند/ ورزشی‌نویسان همدانی همچنان در مظلومیت

تعویض طلایی سرمربی الوند، پاس گل، دو کارت زرد، مصدومیت شدید یک بازیکنان در یک بازی و سفر عجیب و غریب نماینده کیش به همدان حواشی مسابقه الوند و تیم معاونت ورزشی جزیره کیش بود.

طلایی‌ها در همدان همه کار کردند/ ورزشی‌نویسان همدانی همچنان در مظلومیت

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، از دور سوم مسابقات جام حذفی جام آزادسازی خرمشهر تیم‌های الوند همدان و معاونت ورزشی جزیره کیش در همدان به مصاف هم رفتند که در نهایت با صعود تیم میزبان به پایان رسید.

تیم معاونت ورزشی کیش با سه پرواز مختلف از جزیره به تهران آمده بودند و این باعث خستگی زیاد اعضای این تیم شده و مسافت تهران به همدان با اتوبوس طی شده بود.

رویارویی نماینده کیش که در لیگ دسته سوم کشور حضور دارد با تیم لیگ دسته اولی الوند در نوع خود جالب بود، در حالی که نماینده کیش تا این مرحله موفق به صعود شده بود.

در این بازی جایگاه خبرنگاران ورزشی همچنان در غربت به سر می‌برد و ورزشی‌نویسان خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های استان در نهایت مظلومیت برای پوشش رویدادهای ورزشی در ورزشگاه قدس حاضر شدند.

با وجود قول مساعد دست‌اندرکاران ورزش هنوز صندلی شکسته در جایگاه خبرنگاران وجود دارد و بدون هیچ وسیله ارتباطی (تلویزیون، فکس، تلفن، اینترنت) اصحاب رسانه و ورزشی‎‌نویسان به رسالت خطیر خود در انعکاس اخبار ورزشی به خصوص فوتبال مشغول هستند.

نیروی انتظامی به فرماندهی سرگرد طیب محمدی نظم خوبی به میدان داده بود و با کمترین مشکل مسابقه برگزار شد.

سه تن از عکاسان زحمت‌کش ورزشی در کنار زمین با کاورهای قدیمی مشغول عکاسی بودند که امیدواریم مسئولان دست‌اندرکار برای متحدالشکل کردن لباس عکاسان و کاورهای مختلف و در خور شأن این زحمت‌کشان اقدامی انجام دهند.

علیرضا صفی‌زاده مدیر رسانه‌ای جدی تیم فوتبال الوند که امکان نشستن روی نیمکت را داشت جایگاه خبرنگاران را ترجیح داد و هر دو نیمه در کنار همکاران سابق خود بود.

اعلام ضربه پنالتی در دقیقه یک و به سود تیم میهمان جو سنگینی را برای نیمکت‌نشیان تیم الوند به وجود آورد که با درخشش هادی زرین‌ساعد و دفع این پنالتی امید به شاگردان رضا طلایی‌منش برگشت.

مجید پورعلی داور این بازی هفت بار از کارت زرد خود استفاده کرد که سهم الوندی‌ها پنج و نماینده جزیره کیش دو کارت زرد بود.

علی‌اصغر عاشوری مهاجم ریزنقش تیم فوتبال الوند تعویض طلایی سرمربی این تیم بود و توانست تک گل تیمش را به ثمر برساند.

پاس گل آرمین طلایی‌منش به عاشوری تعویض طلایی رضا طلایی‌منش سرمربی الوندی‌ها باعث شد تا طلایی‌ها در زمین حرف اول را بزنند.

در دقایق پایانی بازی آرمین طلایی‌منش ضمن انجام خطای خطرناک با گرفتن کارت زرد دوم از بازی اخراج و به دلیل مصدومیت شدید با برانکارد از زمین مسابقه خارج شد.

این مسابقه شاید از معدود مسابقاتی بود که کمترین اعتراض داوری را از سوی مربیان دو تیم شاهد بودیم که در نوع خودش جالب توجه بود.

بازیکن شماره 10 تیم معاونت ورزشی کیش مهدی مناری‌زاده که بارها و بارها خط دفاعی تیم الوند را آزار داد از سرعت بالایی برخورددار بود.

در پایان بازی برای نخستین بار با حضور و هماهنگی صفی‌زاده، مربی و دو بازیکن تیم الوند در حالتی بسیار منظم برای انجام مصاحبه با خبرنگاران حاضر شدند.

یکی از عوامل تیم الوند به خاطر بازی خوب بازیکن شماره 10 تیم حریف به دنبال شماره تلفن این بازیکن بود تا شاید با نظر کادر فنی جذب الوندی‌های همدانی شود.

تنها سیدمحمد عیوقیان و مدیران، مشاوران و همراهان تیم الوند در جایگاه VIP ورزشگاه قدس حاضر بودند و مسئولان ورزش و حتی شهر فراموش کرده بودند که نماینده فوتبال استان در مسابقات کشوری بازی دارد.

در پایان بازی عباس صوفی رئیس اسبق هیئت فوتبال و همچنین معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان با حضور در رختکن به هر دو تیم خسته ‌نباشید گفت.

با کسب این برد تیم فوتبال الوند بنا بر قرعه‌کشی جام حذفی امسال و اعلام اولیه تیم فوتبال الوند همدان در دور پنجم باید برابر تیم ملی حفاری شهر اهواز به میدان برود.

انتهای پیام/89020/غ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول