اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان خبر داد

پرداخت 97 میلیارد ریال وام خودکفایی به مددجویان ماهنشانی

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان از پرداخت 97 میلیارد ریال وام خودکفایی به مددجویان ماهنشانی خبر داد.

پرداخت 97 میلیارد ریال وام خودکفایی به مددجویان ماهنشانی

ذبیح‌الله غفاری امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین رویکردهای کمیته امداد در خدمت‌رسانی به محرومین و حمایت از جامعه هدف این نهاد، ایجاد شغل برای واجدان شرایط است.

وی با اشاره به اینکه اشتغال‌زایی برای مددجویان با اجرای طرح‌های اشتغال صورت می‌گیرد،‌ اضافه کرد: طرح‌های اشتغال این نهاد در رشته‌های شغلی مختلف اجرایی می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان با بیان اینکه طرح‌های اشتغال کمیته امداد اغلب در رشته‌های دامپروری، کشاورزی، دامپروری و مشاغل خانگی اجرایی می‌شود، افزود: طرح‌های مذکور با در نظر گرفتن توانایی و استعدادهای مددجویان اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه از سال 70 تا سال‎جاری دو هزار و یک خانواده از وام‌های خودکفایی کمیته امداد ماهنشان بهره‌مند شدند، یادآور شد: برای اجرای طرح‌های مذکور 97 میلیارد ریال توسط کمیته امداد طارم هزینه شد.

وی در ادامه به سایر اقدامات حمایتی کمیته امداد شهرستان ماهنشان در زمینه اشتغال‌زایی مددجویان اشاره کرد و گفت: ارائه آموزش‌های فنی‌و‌حرفه‌ای در جریان ایجاد شغل برای مددجویان از دیگر اقدامات کمیته امداد در حمایت از مددجویان است.

غفاری با بیان اینکه آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای در قالب رشته‌های مختلف شغلی به مددجویان ارائه می‌شود، تصریح کرد: دامداری، کشاورزی، خیاطی، صنایع‌دستی و ... از جمله دوره‌هایی است که ویژه مددجویان برگزار می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان با بیان اینکه دوره‌های آموزشی مذکور در قالب دوره‌های کوتاه‌مدت، بلندمدت و حرفه‌آموزی به مددجویان ارائه می‌شود، اضافه کرد: در همین راستا مشاوره‌های شغلی نیز به مددجویان ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اهدافی که در ارائه مشاوره‌های شغلی دنبال می‌شود، ارتقای سطح آگاهی مددجویان در رابطه با طرحی است که مقرر شده اجرا شود.

انتهای پیام/73005/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول