اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جامعه روحانیت استان زنجان:

آرامش و قدرت امروز ایران مرهون دفاع مقدس است

دبیر جامعه روحانیت استان زنجان به اقتدار روزافزون ایران در جهان امروز اشاره کرد و گفت: آرامش و قدرت امروز ایران، مرهون دفاع مقدس رزمندگان است.

آرامش و قدرت امروز ایران مرهون دفاع مقدس است

مهدی بیگ‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان هفته دفاع مقدس را بیانگر رشادت‌ها و جوانمردی‌های جوانان ایران زمین دانست و اظهار داشت: جوانان ایران زمین وقتی از کشور دفاع کردند که این کشور مورد تهاجم دشمن دینی قرار گرفته بود.

وی افزود: تعداد زیادی از جوانان و رزمندگان ایرانی در زمان تهدید استقلال کشور کمر همت بسته و با جان خود از آن دفاع کردند.

دبیر جامعه روحانیت استان زنجان با تاکید بر مقدس بودن دفاع از ایران در دوران حمله رژیم حزب بعث به ایران تصریح کرد: جوانان ایران زمین از اعتقادات و استقلال کشور خود دفاع کرده و جانشان را برای آن فدا کرده‌اند پس این دفاع مقدس محسوب می‌شود.

وی دفاع از حیثیت، شرف، استقلال و دین خود را توسط جوانان ایران زمین از دلایل مقدس بودن دفاع رزمندگان از کشور اعلام کرد.

بیگ‌محمدی با تاکید بر گرامیداشت هفته دفاع مقدس عنوان کرد: استقبال و پاسداشت این هفته از وظایف همگانی محسوب می‌شود.

وی بر لزوم قدردانی از رزمندگانی که سلامتی خود را در راه دفاع از وطن از دست داده‌اند، ادامه داد: این در واقع نوعی از جان گذشتگی محسوب می‌شود که باید ارج نهاده شود.

دبیر جامعه روحانیت استان زنجان به اقتدار روزافزون ایران در جهان امروز اشاره کرد و گفت: آرامش و قدرت امروز ایران ما مرهون دفاع مقدس رزمندگان در آن دوران است.

وی تاکید کرد: دفاع جانانه جوانان ایران در دوران دفاع مقدس موجب ارتقای جایگاه ایران شده است که باید قدر دانسته و ارج نهاده شود.

انتهای پیام/73004/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول