اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا تاکید کرد

ضرورت برنامه‌ریزی برای حضور آحاد مردم در برنامه‌های هفته دفاع مقدس

امام جمعه بویین زهرا گفت: انتظارات این است تا برنامه‌های دفاع مقدس در شهرستان بویین زهرا به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که امکان فعالیت و پای کار آمدن آحاد مردم و مسئولان در آن فراهم شود.

ضرورت برنامه‌ریزی برای حضور آحاد مردم در برنامه‌های هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه ظهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی هفته دفاع مقدس شهرستان بویین زهرا اظهار داشت: جهاد در راه رضای الهی همواره بر مسلمان واجب است که البته برخی در جامعه همواره به سبب رفاه‌طلبی، ترس، ذلت، کمبود امکانات خود از این امر مهم سرباز می‌زنند.

امام جمعه شهر بویین زهرا افزود: در مقابل گروهی دیگر در هنگام احساس تکلیف جهاد با تحمل کاستی‌ها و سختی‌ها از کیان و تمامیت ارضی خویش دفاع می‌کنند چنانچه در هشت سال جنگ تحمیلی با وجود به بار آمدن خسارت‌ها و ریزش‌های فراوان اما رزمندگان و ایثارگران با احساس تکلیف خویش راهی جهاد الهی شده و در این نبرد مقدس شرکت کردند.

زرینه با تأکید بر اینکه استقلال و عزت ایران همواره حاصل رشادت‌ها و جانفشانی‌های دفاع مقدس بوده است، ابراز داشت: ثمره هشت سال دفاع مقدس امروز در تبدیل جمهوری اسلامی به قدرت جهانی در زمینه‌های علمی و فناوری بوده است.

وی با اشاره به اینکه حمله متجاوزانه و غیرقانونی حکومت بعث عراق به خاک ایران اسلامی به عنوان آغازی بر نابودی دشمنان بوده است، ابراز داشت: به اذعان مورخان و صاحب نظران جنگ هشت ساله ایران و عراق به عنوان طولانی مدت‌ترین نبرد در قرن معاصر تلقی شده است.

امام جمعه شهر بویین زهرا بیان کرد: استکبار جهانی در تمامی سال‌های جنگ تحمیلی با پشتیبانی تجهیزات و انسانی در پی این بود تا به صدام در اشغال سه روزه پایتخت یاری رساند.

زرینه با بیان اینکه بخشی از خاک ملی کشور همواره در نبردهای دوره‌های گذشته توسط دولت‌ها و مهاجمان تصاحب می‌شد، ادامه داد: این در حالی بود که تمام جهانیان شاهد بودند که پس از هشت سال دفاع غیرتمندانه مردم سلحشور ایران اسلامی مقتدرانه و پیروزمندانه تمامی خاک سرزمین خویش را پس گرفته و سربلند شدند.

وی با بیان اینکه پیروزی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس همانند غلبه خون بر شمشیر بوده است، ابراز داشت: در زمان جنگ تحمیلی استکبار و دنیای کفر با انسجام تمام دارایی‌های خویش به نبرد با انقلاب اسلامی آمده بود.

امام جمعه شهر بویین زهرا بیان کرد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در دوران حماسه دفاع مقدس با دل‌های پر از ایمان و اطمینان به نصرت الهی در عین تهی دستی به مصاف با ابرقدرت‌های جهانی رفته و آنان را به شکست کشانند.

زرینه تکریم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس را وظیفه همه مسئولان و آحاد مردم دانست.

وی پیرامون ضرورت برنامه‌ریزی مناسب در ایام دفاع مقدس در شهرستان بویین زهرا ابراز داشت: انتظارات این است تا برنامه‌های دفاع مقدس در شهرستان بویین زهرا به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که امکان فعالیت و پای کار آمدن آحاد مردم و مسئولان در آن فراهم شود.

انتهای پیام/77005/ل40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول