اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی:

فرهنگ دفاع مقدس اقتدار ایران اسلامی را تضمین کرد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: نهادینه شدن فرهنگ دفاع مقدس اقتدار ایران اسلامی را تضمین کرده است.

فرهنگ دفاع مقدس اقتدار ایران اسلامی را تضمین کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مصطفی مشایخی بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی کارگروه فرهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس گنجینه بسیار ارزشمندی از فرهنگ ایثار و شهادت است که گرامیداشت آن از ضروریات اجتناب‌ناپذیر است.

وی بر ضرورت نهادینه شدن فرهنگ دفاع مقدس و دستاوردهای این دوران در جامعه تأکید کرد و ادامه داد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس نماد اقتدار و عظمت ملت ایران اسلامی است که باید برنامه‌‌های این هفته با شکوه‌ هر چه تمام‌تر برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس توسط کارگروه فرهنگی تدارک دیده شده است، خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها با هدف ارایه توانمندی‌های فرهنگی و هنری استان و نقش اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در دوران هشت سال دفاع مقدس به اجرا در می‌آیند.

مشایخی با اشاره به اینکه برنامه‌های کارگروه فرهنگی در دو بخش نمایشگاهی و با 13 عنوان برنامه و بخش کارگاهی با 10 برنامه به مرحله اجرا گذاشته خواهند شد، یادآور شد: در بخش نمایشگاهی برگزاری غرفه‌های عکس، نقاشی، گرافیک، مطبوعات، کودک و نوجوان، قصه گویی، آثار تجسمی، کتاب، نرم‌افزار، یادداشت‌های مقام معظم رهبری، بوستان شهدا، شهید شاخص دانش‌آموز، کارگاه هنرهای تجسمی، تصاویر 60 شهید شاخص استان و رادیو نمایشگاه در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در بخش کارگاهی نمایشگاه دفاع مقدس نیز برگزاری شب خاطره و رونمایی از کتاب بی‌سیم‌چی، خاطره‌ گویی یکی از جانبازان سرافراز دوران دفاع مقدس، معرفی کتاب راه‌آهن در دفاع مقدس، برگزاری مراسم عصر داستان، شب شعر دفاع مقدس، معرفی کتاب و خاطره گویی و پخش فیلم‌های مستند دفاع مقدس پیش‌بینی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی بیان کرد: دفاع مقدس آثار و برکات زیادی از ابتدا تا به حال بر تک ‌تک مردم و اقشار جامعه ایران اسلامی داشته که باید جوانان را با این آثار و برکات آشنا کرد.

انتهای پیام/87002/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول