اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه کربلای مازندران:

3600 برنامه سپاه کربلا در هفته دفاع مقدس محقق می‌شود

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران گفت: 3 هزار و 600 برنامه سپاه کربلا در هفته دفاع مقدس محقق می‌شود.

3600 برنامه سپاه کربلا در هفته دفاع مقدس محقق می‌شود

احمد الماس‌پور به مناسبت سی و چهارمین سالروز آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری، این هفته را بهانه‌ای برای تداعی روحیه خودباوری، ایمان، اعتقاد به خدا و ائمه اطهار(ع) و تبعیت محض از ولایت فقیه و فدا کردن جان‌ها اشاره کرد.

وی گفت: در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی با وجود تمام کمبودها به لحاظ تجهیزات، سازماندهی، سلاح‌ها و تاکتیک‌های رزمی در ابتدایی‌ترین حالت نیز قرار نداشتیم و تنها قوت ما در جنگ تحمیلی نیروی انسانی مخلص متکی بر ایمان و اعتقاد راسخ قلبی با پیروی از ولایت بوده است.

این مسئول گفت: اجلاسیه بزرگ شهدا بازگوکننده بخش کوچکی از زحمات و جانفشانی‌های رزمندگان شهید و ایثارگر در دوران دفاع مقدس است که هرکس با ظرفیت و توانمندی‌های خود بخش مهمی از آن را بر عهده گرفته و سپاه کربلا نیز با جمع‌آوری آثار، خاطرات و سوابق شهدا در راستای اجرای هرچه بهتر برنامه‌ها گام برداشته است.

وی با یادآوری اینکه ساز و کار اجلاسیه از 10 تا 12 سال گذشته پیش‌بینی شده بود، افزود: به رغم عقب افتادن مراسم کنگره برنامه‌های اجرایی اجلاسیه با اراده جمعی مسئولان دستگاه‌های اجرایی مازندران برای برنامه برگزاری در دوازدهم دی ماه فراهم شد، با توجه به آن که تغییر دولت و بروز مشکلات اقتصادی در کشور این موضوع را تحت شعاع قرار داد، اما به لطف خدا و همت نیروهای ارزشی، ولایتمدار و شهیدپرور این بخش را نیز با موفقیت به پایان خواهیم رساند.

3 هزار و 600 برنامه سپاه کربلا در هفته دفاع مقدس محقق می‌شود

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران برنامه‌های هفته دفاع مقدس را با شعار "هر پایگاه یک برنامه و هر نفر یک مراسم" برای تحقق 3 هزار و 600 برنامه در هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

وی دانش‌پژوهی و دفاع ملی، سربازی و پایمردی، عفاف و پاسداری، ایثارگری و شهیدان، رزمندگان و ولایت‌مداری و درس‌ها و عبرت‌ها از وقایع جنگ تحمیلی را به ترتیب از دیگر نام‌های روز شمار دفاع مقدس خواند و همچنین از حضور در گلزار شهدای گمنام پارک موزه دفاع مقدس شهرستان ساری و دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران به عنوان دو برنامه مهم کمیته نیروهای مسلح که برعهده سپاه کربلا قرار دارد، یاد کرد.

انتهای پیام/2296/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول