اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بروجرد:

مهمترین سلاح ملت ایران در دفاع مقدس ایمان و معنویت بود

امام جمعه بروجرد گفت: مهمترین سلاح ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس، ایمان، صبر و معنویت بود.

مهمترین سلاح ملت ایران در دفاع مقدس ایمان و معنویت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت‌الاسلام حسن ترابی عصر امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس در دیدار با نیروهای مسلح در دفتر امام جمعه بروجرد گفت: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس ایستادگی و مقاومت بسیاری را نشان دادند و سرانجام با صبر و بردباری زیاد پیروزمندانه و سربلند از آن بیرون آمدند.

وی بیان کرد: ملت ایران در این هشت سال سختی‌های زیادی را تحمل کرد و صدها هزار نفر برای پیروزی و دفاع از این مرز و بوم به فیض شهادت نائل آمدند و ما امروزه باید راه شهدا را ادامه دهیم.

‌ترابی اضافه کرد: آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران، منافع قدرت‌های بیگانه را به خطر انداخته بود که این امر مهمترین دلیل تهاجم به ایران در هشت سال دفاع مقدس بود.

وی اظهار داشت: ملت ایران در طول این هشت سال به تمام دنیا نشان داد که ذره‌ای از خاک این وطن را به دست بیگانگان نمی‌دهند و برای حفاظت از آن تا پای جان می‌ایستند.

در ادامه این دیدار فرمانده گروه 24 بعثت بروجرد گفت: ایمان و پایبند بودن به ارزش‌های انقلاب اسلامی باعث شد، تا جوانان زیادی جانشان را در راه آزادی و سربلندی ایران فدا کنند.

سیف الله ایمانی اضافه کرد: مقاومت، ایثار و صبر در هشت سال دفاع مقدس سبب پیروزی ملت ایران شد و هفته دفاع مقدس، اوج سر بلندی و افتخار ملت ایران است.

انتهای پیام/85005/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول