اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دور چهارم مسابقات فوتبال جام حذفی کشور

کاسپین قزوین به مصاف تیم شهدای ارتش اصفهان می‌رود

در دور چهارم مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور، تیم فوتبال کاسپین قزوین به مصاف تیم شهدای ارتش اصفهان می‌رود.

کاسپین قزوین به مصاف تیم شهدای ارتش اصفهان می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، دور چهارم رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی امروز برگزار می‌شود که از ساعت 16 امروز تیم فوتبال کاسپین قزوین در ورزشگاه تختی اصفهان مهمان تیم شهدای ارتش این شهر است.

تیم فوتبال کاسپین قزوین در حالی در این دیدار به میدان می‌رود که پیش از این در مرحله سوم این رقابت‌ها با توجه به انصراف تیم استقلال ساری موفق شده است جواز حضور در دور چهارم این مسابقات را به دست آورد.

اما در آن سوی میدان نیز تیم فوتبال شهدای ارتش اصفهان در مرحله سوم رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور موفق شده است تیم شهرداری زارج یزد را از پیش رو بردارد.

تیم فوتبال کاسپین قزوین که به نوعی به عنوان تنها نماینده استان تا دور چهارم رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور خود را بالا کشیده است، امسال دومین فصل حضورش را در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور تجربه می‌کند.

نکته حساس این دیدار در آن است که برنده دیدار تیم‌های کاسپین قزوین و شهدای ارتش اصفهان باید در مرحله بعدی به مصاف تیم قدرتمند استقلال تهران برود و با توجه به همین مسئله به طور یقین بازیکنان هر دو تیم برای پیروزی در این بازی مصمم هستند چراکه این دیدار به صورت مستقیم از شبکه سوم سیما برای علاقه‌مندان به این رشته ورزشی در سرتاسر کشور پخش می‌شود.

به طور حتم کادر فنی تیم کاسپین نکات و گوشزدهای لازم را به بازیکنان تیم خود انجام داده‌اند و بدون شک تیم فوتبال کاسپین قزوین این قابلیت را دارد که بتواند با شکست تیم شهدای ارتش اصفهان به مرحله بعدی راه پیدا کند و مقابل تیم استقلال تهران قرار بگیرد.

نباید این نکته را نیز فراموش کرد که بازیکنان تیم فوتبال کاسپین قزوین این فرصت را دارند که با ارائه یک بازی خوب ضمن اینکه جواز حضور در مرحله بعدی را کسب می‌کنند، به نوعی توانایی‌های خود را در بازی بعدی خود مقابل تیم پرافتخار استقلال تهران به نمایش بگذارند و خود را برای رویارویی با بازیکنان ملی‌پوش و حرفه‌ای این تیم محک بزنند.

تیم کاسپین، نماینده استان در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی از هفته‌های آینده به مصاف رقیبان خود می‌رود که با تیم‌های پیام آمل، شهرداری اراک، گاز فجر بوشهر، پرسپولیس گناوه، نفت امیدیه، شهرداری تبریز، میناب طیور هرمزگان، نوژن نوشهر، بهمن شیراز، سپیدرود رشت، اتکا گلستان، استقلال ساری و ملی حفاری هرمزگان در گروه (دوم) این رقابت‌ها قرار گرفته است.

تیم فوتبال کاسپین در این فصل به صورت رفت و برگشت با 13 تیم حاضر در گروه خود رقابت می‌کند که در پایان دو تیم برتر برای محک زدن شانس خود به منظور صعود به لیگ دسته یک راهی مرحله حذفی (پلی‌آف) شده و چهار تیم آخر نیز به لیگ دسته سوم سقوط می‌کنند.

انتهای پیام/77004/ز40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول