اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه پاس همدان:

بانوان در فوتبال ایران مظلوم هستند/ بانوان پاس در لیگ برتر آبروداری می‌کنند

مدیرعامل باشگاه پاس همدان با بیان اینکه شرایط بانوان در فوتبال ایران باعث مظلومیت قشر ورزشکار شده است، گفت: مسئولان فدراسیون باید برنامه بهتری برای رقابت بانوان فوتبالیست داشته باشد.

بانوان در فوتبال ایران مظلوم هستند/ بانوان پاس در لیگ برتر آبروداری می‌کنند

عبدالحمید رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: امسال با تغییرات ایجاد شده در تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال بانوان ایران، باشگاه پاس به عنوان نماینده استان در بالاترین سطح فوتبال تیم‌داری می‌کند.

وی افزود: از آن جا که تیم فوتبال بانوان پاس همدان تقریباً آخرین تیمی بود که بسته شد و مدارک خود را به فدراسیون فوتبال تحویل داد، نتوانست از نظر تمرینات قبل از مسابقات عملکرد خوبی داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان با اشاره به انتخاب یک مربی ملایری‌الاصل برای هدایت تیم بانوان پاس اضافه کرد: سکینه بیات سابقه درخشانی در تیم ملی فوتسال و همچنین تجربه کاری خوبی در تیم‌های مختلف فوتبال داشته و با توافقی که شده وی به عنوان سرمربی در کنار تیم بانوان پاس خواهد بود.

به گفته وی در هفته نخست این مسابقات به دلایل نرسیدن به موقع مدارک به فدراسیون بازی تیم پاس معوقه اعلام شده و در زمان دیگر انجام خواهد شد.

رمضانی ابراز داشت: امسال سعی شد با استفاده از دختران علاقه‌مند و خوش‌آتیه همدانی در تیم فوتبال بانوان با اضافه کردن چند بازیکن خوب غیر بومی، تیمی را برای دفاع از آبروی ورزش و فوتبال همدان روانه مسابقات کنیم.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات فوتبال بانوان در ایران به دلایل سلیقه‌ای عمل کردن مدیران و دست‌اندرکاران همیشه با مشکلات عدیده روبرو بوده است خاطرنشان کرد: بارها و بارها از طریق نامه یا در جلسات حضوری، به نوع برنامه‌ریزی مسابقات بانوان اعتراض کردیم اما فایده‌ای ندارد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان اذعان کرد: در هیچ کجای دنیا سراغ نداریم در سطح بالای فوتبال، مسابقه فوتبالی در ساعت 10 صبح انجام شود در حالی قوانین حرفه‌ای فوتبال از نظر کارشناسان این است که در این زمان بدن اصلاً توانایی فشار 90 دقیقه‌ای برای ورزشکار را ندارد.

وی با اشاره به شاهکار جدید فدراسیون در زمان برگزاری برخی بازی‌ها در جنوب کشور در ساعت اوج گرما و با انتقاد شدید به این زمان‌بندی تصریح کرد: پوششی که برای بانوان فوتبالیست طراحی شده به خودی خود باعث گرمای شدید خواهد بود اما برگزاری بازی در شهرهای جنوبی در ساعت 16 واقعاً هیچ توجیهی جز بی‌برنامگی ندارد.

رمضانی افزود: در ورزش ایران با وجود اینکه بانوان همیشه در عرصه آسیایی، جهانی، المپیک و حتی پارالمپیک موفق عمل کردند اما در عرصه ورزش حرفه‌ای برای آنان هیچ برنامه و طرح خاصی نداریم و این قشر در مظلومیت به سر می‌برند.

وی با اشاره به سلیقه‌ای عمل کردن در برخی استان‌ها در خصوص ورزش و حتی برگزاری مسابقات بانوان یادآور شد: در خیلی از استان‌ها شرایط تمرینات بانوان و حتی برگزاری مسابقات به گونه‌ای دیگر است اما در استان همدان با محدودیت‌ها بیشتری انجام می‌شود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان گفت: به دلیل پوشش مناسب بانوان فوتبالیست که در مسابقات بین‌المللی هم با همین لباس بازی می‌کنند از ورود خانواده ورزشکاران جلوگیری می‌شود و این موضوع باعث سرخوردگی این قشر شده است.

وی عنوان کرد: برگزاری مسابقه در ورزشگاه مفتح و آن هم با این فاصله از شهر برای مسابقات بانوان هم در نوع خودش جالب است که حتی دختران و بانوان علاقه‌مندان به دیدن مسابقات و حتی وخواهر و مادران فوتبالیست‌ها هم بسیار سخت است تا این فاصله را طی کنند.

رمضانی گفت: باشگاه پاس از ابتدای انتقالش به همدان سعی کرد با پرداختن به رشته‌های دیگر و همچنین بخش بانوان، فوتبال‌زدگی و حتی فقط داشتن یک تیم را از بین ببرد اما مشکلاتی در سر راه این هدف باشگاه پاس هست که به مرور موجب دلزدگی مدیران این باشگاه خواهد شد.

تیم فوتبال بانوان پاس در نخستین دیدار لیگ برتری خود هفته گذشته در بوشهر با حساب سه بر یک برابر دلوار کشتی جنوب شکست خوردند.

روز پنج‌شنبه 28 شهریور ماه ساعت 16 بانوان پاس همدان در ورزشگاه شهید مفتح این شهر برابر تیم هیئت فوتبال گرگان به میدان خواهند رفت.

انتهای پیام/89020/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول