اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال آذربایجان غربی:

تقویت فوتبال پایه زمینه‌ای برای اعتلای فوتبال آذربایجان غربی است

رئیس هیئت فوتبال آذربایجان غربی گفت: تقویت فوتبال پایه زمینه‌ای برای اعتلای فوتبال آذربایجان غربی در عرصه‌ لیگ‌های برتر کشوری است.

تقویت فوتبال پایه زمینه‌ای برای اعتلای فوتبال آذربایجان غربی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سیدجواد محمودی شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاح آکادمی فوتبال آذربایجان غربی که در مجموعه فرهنگی و ورزشی خانه جوان ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: از حمایت‌های بی‌دریغ استاندار آذربایجان غربی کمال تشکر و قدردانی را داشته که از همان ابتدا به واسطه کمک‌های مالی، نقدی و معنوی به راه‌اندازی هیئت فوتبال آذربایجان غربی کمک شایانی کردند.

وی ادامه داد: مجموعه فرهنگی و ورزشی خانه جوان ارومیه که امروز برای فعالیت آکادمی فوتبال تدارک دیده شده از محل مجتمع ورزشی استانداری بوده که در اختیار این آکادمی قرار گرفته است.

محمودی ابراز داشت: برای اعتلای فوتبال آذربایجان غربی از همان ابتدا به فکر فوتبال پایه برای طی یک مسیر منطقی و داشتن یک تیم فوتبال قوی در عرصه‌ لیگ‌های برتر کشوری بودیم و آکادمی فوتبال یکی از کارهای اصولی و منطقی است که باید در آذربایجان غربی شکل گیرد.

وی تصریح کرد: راه‌اندازی آکادمی فوتبال آذربایجان برای این است که در آینده عقبه و پشتوانه فوتبال آذربایجان غربی را با نیروهای بومی و استعدادهای خوب و درخشان در قالب تیم‌هایی که در سال‌های آینده در سراسر استان فعال خواهند بود، داشته باشیم.

وی اعلام کرد: از سراسر آذربایجان غربی همه مدیران و مربیانی که استعداد آموزشی دارند شناسایی شده و برای آن‌ها در قالب چند تیم یا کلاس در اواخر هفته ضمن اسکان شبانه‌روزی، ایاب و ذهاب و تغذیه که بر عهده هیئت فوتبال آذربایجان غربی خواهد بود، کلاس‌هایی برگزار می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال آذربایجان غربی افزود: کلاس‌های خوبی برای هدایت علم تئوریک فوتبال آذربایجان غربی و ارتقا و بالا بردن سطح استان در زمینه فوتبال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/61005/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول