اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال همدان خبر داد

قضاوت 3 داور همدانی در هفته دهم لیگ برتر فوتبال

رئیس هیئت فوتبال استان همدان از قضاوت 3 داور خوب استان در هفته دهم فوتبال لیگ برتر خبر داد.

قضاوت 3 داور همدانی در هفته دهم لیگ برتر فوتبال

سیدمحمد عیوقیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس همدان اظهار داشت: عملکرد خوب داوران استان در کلاس‌های توجیهی و آزمون‌های پیش از فصل توسط کمیته داوران فدراسیون باعث شده تا نسبت به سال گذشته شاهد حضور بیشتر داوران استان در لیگ برتر باشیم.

وی افزود: در 9 هفته مسابقات لیگ برتر فوتبال شاهد قضاوت داوران خوب استان بودیم که عملکرد مطلوبی را از خود نشان دادند.

رئیس هیئت فوتبال همدان با اشاره به اینکه در هفته دهم لیگ برتر فوتبال جام خلیج‌فارس سه تن از داوران خوب استان قضاوت دارند، ابراز داشت: در هفته دهم، مسابقه بین گسترش فولادتبریز و ذوب‌آهن اصفهان برگزار می‌شود که مصطفی فراهانی داور ملایری‌الاصل استان در آن به قضاوت می‌پردازد.

به گفته وی این دیدار عصر امروز پنج‌شنبه 28 شهریور ساعت 17:50 در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد، فراهانی کمک‌داور این مسابقه است که در کنار محمد ملکی، حسین رحیمی‌پور و محمد امانی قضاوت خواهد کرد.

عیوقیان با بیان اینکه در یکی دیگر از مسابقات لیگ برتر این هفته  حمیدرضا رحیمی از داوران خوش‌آتیه فوتبال همدان به قم سفر کرده، عنوان کرد: مسابقه بین صبای قم و راه‌آهن سورینت تهران فردا جمعه به میزبانی قمی‌ها برگزار می‌شود که رحیمی در این بازی کمک‌داور دوم است.

وی افزود: این دیدار فردا جمعه 29 شهریور ساعت 18:30 در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود و رحیمی به همراه شاهین حاج بابایی، رضا سخندان و محمدحسین زاهدی‌فر این مسابقه را قضاوت می‌کنند.

رئیس هیئت فوتبال همدان از حضور یکی از داوران جوان و آینده‌‌دار فوتبال استان در این هفته خبر داد و گفت: بیژن حیدری از داوران جوان استان است که در یکی از هفته‌های مسابقات امسال به عنوان داور وسط در لیگ برتر قضاوت داشته است و در این هفته به عنوان داور چهارم به میدان می‌رود.

وی ادامه داد: حیدری به شهر شیراز سفر کرده تا مسابقه بین فجر سپاسی و استقلال خوزستان را به همراه حسن اکرمی، علی میرزابیگی و امیربهرام حسینی‌نقوی داوری کند.

عیوقیان اضافه کرد: این مسابقه فردا جمعه 29 شهریور ساعت 17:15 در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور یکی از داوران بانوی همدان در رقابت‌های لیگ برتر اذعان کرد: در چارچوب مسابقات لیگ برتر فوتبال همدان یکشنبه 31 شهریور ساعت 11 در ورزشگاه شهید مفتح تیم پاس همدان میزبان تیم هیئت فوتبال گرگان خواهد بود که بهاره سیفی‌نهاوندی به عنوان داور چهارم قضاوت خواهد داشت.

انتهای پیام/89020/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول