اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت فوتبال مازندران:

صعود آمل به مرحله سوم جام حذفی فوتبال کشور

دبیر هیئت فوتبال مازندارن گفت: تیم صنعت کاچیلای آمل با برتری مقابل حریف به مرحله سوم رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور صعود کرد.

صعود آمل به مرحله سوم جام حذفی فوتبال کشور

حمید رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: تیم صنعت کاچیلای آمل در خانه موفق شد در یک بازی یک طرفه و پرگل مهمان خود تیم استانداری کرمانشاه را شش بر صفر با شکست بدرقه کند.

وی تصریح کرد: با این پیروزی نماینده آمل به مرحله سوم این رقابت‌ها صعود کرد و تیم کرمانشاه از ادامه مسابقات حذف شد.

دبیر هیئت فوتبال مازندران درباره دیگر تیم‌ها مازندرانی در این مسابقات گفت: با توجه به اساسنامه و مقررات جدید فدراسیون فوتبال تیم‌های بدهکار از مسابقات جام حذفی فوتبال کشور حذف می‌شوند.

رسولی ابراز داشت: تیم‌های صنعت ساری، نساجی، سایپا شمال و شهرداری جویبار با توجه به مشکلات و بدهی به افراد حقیقی و حقوقی براساس مقررات نمی‌تواند در مسابقات جام حذفی فوتبال کشور شرکت کنند.

وی در پایان افزود: هفته آینده آینده فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول و دوم فوتبال باشگاه‌های کشور آغاز می‌شود و تیم های مازندرانی برای شرکت دراین پیکارها تمرینات و اردوهای مختلفی را پشت سرگذاشتند و با آمادگی در این مسابقات حضور می‌یابند.

انتهای/86005/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول