اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن پرسپولیس گناوه:

فوتبال در گناوه بخش مهمی از زندگی مردم است

بازیکن پرسپولیس گناوه گفت: در گناوه فوتبال به ‌عنوان بخش مهمی از زندگی مردم محسوب می‌شود و مردم گناوه پرسپولیس را دوست دارند و به آن عشق می‌ورزند.

فوتبال در گناوه بخش مهمی از زندگی مردم است

رضا نظرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گناوه پیرامون دیدار تیمش در جام حذفی مقابل نفت مسجد سلیمان، گفت: این بازی یک اتفاق خوب برای پرسپولیس گناوه بود چون از نظر مالی دو تیم در شرایط متفاوتی قرار دارند.

وی با بیان اینکه‌ تیم نفت مسجد سلیمان با حمایت نفتی‌ها تقویت می‌شوند افزود: آن‌ها با حمایت نفتی‌ها، مدعی صعود به لیگ برتر هستند اما تیم ما توسط یک نفر آن هم به صورت شخصی اداره می‌شود.

وی تاکید کرد: مطمئن هستم بازیکنان پرسپولیس برای شادی مردم گناوه از جان مایه می‌گذارند.

وی که فصل گذشته هم در پرسپولیس توپ زده بود و بعد از مصدومیت پهلوان‌زاده، کاپیتان این تیم محسوب می‌شد، تصریح کرد: عباس پهلوان‌زاده با رفع مصدومیت به جمع تیم بازگشته، بازگشت او به عنوان کاپیتان و با تجربه تیم، شرایط بهتری را برای پرسپولیس گناوه رقم زده است.

نظرزاده ادامه داد: اینجا فوتبال برای مردم بخش مهمی از زندگی است، مردم گناوه پرسپولیس را دوست دارند و به آن عشق می‌ورزند تا جایی که از جیب خود برای تیم خرج می‌کنند.

وی تصریح کرد: حاج نادر جعفری یکی از طرفداران سرسخت پرسپولیس گناوه است که تمام زندگیش را وقف این تیم کرده است .

بازیکن سابق تیم‌های شاهین و ایرانجوان بوشهر، جام حذفی را تجربه خوب و جدیدی برای پرسپولیس گناوه ارزیابی کرد و افزود: مطمئن هستیم ورزشگاه گناوه برای بازی روز شنبه جای خالی نخواهد داشت و به عشق این مردم بازی خواهیم کرد.

وی افزود: شاید هم موفق و شگفتی‌ساز شویم هر چند تیم حریف از امکانات خوبی برخوردار است این درحالی است که تیم ما تعداد تمریناتش هنوز دو رقمی نشده اما امیدوارم با تدابیر کادر فنی و حمایت هواداران پرشور پرسپولیس بازی قابل قبولی را ارائه دهیم. 

انتهای پیام/66006/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول