اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

تهیه لباس فرم دانش‌آموزان یک مقوله اختیاری است

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: تهیه لباس فرم جدید برای دانش‌آموزان مورد تاکید آموزش و پرورش نیست بلکه یک مقوله کاملا اختیاری است.

تهیه لباس فرم دانش‌آموزان یک مقوله اختیاری است

علیرضا کریمیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: پروژه مهر امسال با داشتن پنج کمیته فعال و برنامه‌ریزی دقیق تمامی زمینه‌های لازم برای بازگشایی پرشکوه مدارس را فراهم کرده است. 

وی با اشاره به موضوع فرم و پوشش دانش‌آموزان در مدارس استان چهارمحال و بختیاری گفت: انتخاب رنگ‌های متنوع در هر سال تحصیلی با هدف افزایش کیفیت، تنوع در رنگ و شادابی دانش‌آموزان است اما اجبار کردن برای تهیه لباس جدید مورد تاکید آموزش و پرورش نیست بلکه یک مقوله کاملا اختیاری است.

کریمیان با بیان اینکه بعضی از خانواده‌ها بضاعت مالی مناسب برای تهیه لباس جدید را ندارند یادآور شد: تصمیم‌گیری در این رابطه به شکل موردی برعهده انجمن‌های اولیا و مربیان و مدیران مدارس است و در صورت صلاحدید می‌توانند فرم سال گذشته را تکرار کنند و در واقع هیچ‌گونه اجباری در مورد رنگ پوشش و فرم مدارس وجود ندارد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از توزیع شیر در مدارس در سال تحصیلی جدید خبر داد و خاطرنشان کرد: امسال هم با ابلاغ اعتبار در خصوص تامین شیر مدارس این استان تفاهم‌نامه انعقاد خواهیم کرد و شیر مورد نیاز مدارس تامین می‌شود.

وی ادامه داد: هدف اصلی توزیع شیر در مدارس تامین تمام نیاز بدن کودکان به شیر نیست بلکه ایجاد فرهنگ‌سازی و تاکید بر اهمیت این ماده غذایی ارزشمند است.

کریمیان با تاکید بر اینکه ایران رتبه یکم توزیع شیر در مدارس دنیا را دارد اذعان داشت: درامر توزیع شیر و تغذیه رایگان در مقایسه با کشورهای پیشرفته دنیا و در فرهنگ‌سازی کشور ما وضعیت بسیار مطلوبی دارد.

انتهای پیام/68006/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول