اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان تأکید کرد

تأثیر رفتار رانندگان سرویس مدارس بر روی دانش‌آموزان

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: نوع برخورد و رفتار، کلام و پوشش رانندگان سرویس مدارس بر روی دانش‌آموزان مؤثر است و باید رانندگان مراقب برخوردهای خود باشند.

تأثیر رفتار رانندگان سرویس مدارس بر روی دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عباس حسنی محتشم ظهر امروز در جلسه توجیهی رانندگان سرویس مدارس همدان با بیان اینکه اول مهر ماه روز ملی برای نظام جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: در این روز فرزندان این کشور به محیط‌های علمی و مراکز آموزشی وارد می‌شوند.

وی افزود: با همت و اراده همگانی می‌توان بر مشکلات فائق آمد و سال تحصیلی خوبی را از لحاظ کیفی آغاز کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه در مدیرت شهری همه باید مشارکت داشته باشند، تصریح کرد: اگر در مدیریت یک طرف کم کار و ناهماهنگ باشد، کار سخت می‌شود.

وی اضافه کرد: طی چند سال گذشته با هماهنگی شهرداری و سازمان تاکسیرانی تفاهم‌نامه‌ای قبل از شروع مدارس برای انجام بهتر امور و ساماندهی سرویس مدارس منعقد می‌شود. 

حسنی محتشم گفت: در چهار سال گذشته در راستای رشد، تعالی و بالندگی هرچه بهتر دانش‌آموزان مصوبات قانونی خوبی داشتیم تا آینده‌سازان را برای فردای نظام اسلامی تربیت و آماده کنیم.

وی ابراز داشت: برای توفیقات روز افزون و رسیدن به رشد دانش‌آموزان همه دست‌اندرکاران و حتی رانندگان سرویس مدارس باید آموزش و پرورش را در این زمینه کمک کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه رانندگان سرویس مدارس به عنوان معلمان دیگر دانش‌آموزان در تربیت کودکان نقش بی‌بدیلی دارند، اذعان کرد: باید در محیط آموزشی و سرویس مدارس فضای مطلوبی برای رشد و تعالی دانش آموزان ایجاد شود.

وی ادامه داد: نوع پوشش قیافه، رفتار و کلام راننده سرویس مدرسه بر روی دانش‌آموزان مؤثر است و رانندگان باید در برخورد با دانش‌آموزان با دقت و پاکی رفتار کنند.

حسنی محتشم خاطرنشان کرد: سیاست‌های دوگانه معلم در کلاس درس و راننده هنگام رانندگی بر روی دانش‌آموزانی که آرمانگرا و به دنبال رسیدن به کمال مطلوب هستند، اثر گذاشته و آنها را دچار دوگانگی می‌کند.

وی ابراز داشت: برای بررسی مسائل و مشکلات بین رانندگان سرویس مدارس با دانش‌آموزان و دیگر مسائل می‌توان هر سه ماه یکبار تشکیل جلسه داد و موارد را بررسی کرد.

انتهای پیام/89019/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول