اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان بناب اتفاق افتاد

پرهیز از قطعی گاز و برق مدارس تا اخراج نماینده شهرداری

پرهیز از قطعی گاز و برق مدارس به خاطر بدهی، اخراج نماینده شهرداری از جلسه انتقاد از نحوه جذب و گزینش مربیان مهد کودک از جمله مسائلی بود که در کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان بناب عنوان و اتفاق افتاد.

پرهیز از قطعی گاز و برق مدارس تا اخراج نماینده شهرداری

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سعید برقی فرماندار شهرستان بناب بعدازظهر امروز در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان بناب که به مناسبت بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها تشکیل یافته بود؛ با انتقاد از نحوه جذب و گزینش مربیان مهد کودک گفت: تربیت کودکان در صلاحیت اداره بهزیستی نیست.

روند گزینش و تأیید صلاحیت مربیان مهد کودک صحیح و منطقی نیست

وی با اشاره به انتقاد مردم از مربیان مهدهای کودک در این شهرستان افزود: متأسفانه روند گزینش و تأیید صلاحیت مربیان مهد کودک که رسالت سنگین و حساس تربیت کودکان را بر عهده دارند، صحیح و منطقی نیست و برفعالیت آنها نظارت چندانی نمی‌شود.

فرماندار بناب همچنین ادامه داد: جای تعجب است که تربیت کودک را از آموزش و پرورش گرفته و به سازمان بهزیستی که صلاحیت لازم را در این خصوص ندارد، واگذار کرده‌اند، در حالی که بهزیستی باید به نگهداری معلولان و کودکان بی‌سرپرست بپردازد.

بیشتر مشکلات اجتماعی در مسیر خانه تا مدرسه برای دانش‌آموزان اتفاق می‌افتد

برقی مسئولان آموزش و پرورش را موظف کرد در زمینه ساماندهی و نظارت بر سرویس‌های دانش‌آموزان پیش‌قدم باشند، چرا که بیشتر مشکلات اجتماعی در مسیر خانه تا مدرسه برای دانش‌آموزان اتفاق می‌افتد.

فرماندار بناب از نیروی انتظامی نیز خواست ضمن نظارت و کنترل دقیق سرویس‌های دانش‌آموزی بدون مجوز با موتورسواران مزاحم در مقابل مدارس نیز برخورد جدی کنند.

وی همچنین از ادارات خدمات‌رسان از جمله گاز و برق خواست تا در آستانه بازگشایی مدارس از هرگونه قطع گاز و برق در مدارس منطقه به دلیل بدهی پرهیز کنند.

جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان بناب حاشیه‌هایی نیز داشت که با وجود تأکیدات قبلی فرماندار مبنی بر حضور شخص رؤسای ادارات در جلسات کارگروه‌ها، با توجه به عدم حضور شهردار در این جلسه فرماندار بناب نماینده شهرداری را از جلسه اخراج کرد.

انتهای پیام/60004/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول