اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوش:

سپاه نقش کلیدی را در سربلندی کشورمان دارد

امام جمعه شوش گفت: سپاه نقش کلیدی را در سربلندی کشورمان چه در دوران انقلاب و چه جنگ تحمیلی داشته و دارد.

سپاه نقش کلیدی را در سربلندی کشورمان دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، حجت‌الاسلام سیدمحمد امام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان در جمع نمازگزاران اظهار کرد: یکی از نکات مهمی که می‌تواند جامعه را به سوی پیشرفت و تعالی سوق دهد توجه مسئولان به امر تعلیم و تربیت است.

وی افزود: همچنان که سایر موارد اجتماعی مهم هستند تعلیم و تربیت از جایگاهی بسیار مهمی هم در خانواده و هم در مدارس دارد و می‌تواند آینده یک کشور را تغییر دهد.

امام جمعه شوش خواستار توجه ویژه به مقوله تعلیم و تربیت شد و خاطرنشان کرد: توجه به این امر هم باعث موفقیت کشور می‌شود و هم می‌تواند فرد را به تعالی نزدیک کند چون تعلیم و تربیت صحیح باعث آشنایی انسان به حکمت‌های نهفته خداوند در جهان می‌شود.

وی تصریح کرد: معلمان در این امر نقش بسیار بالایی دارند و در اینجا به همه معلمان خسته نباشید باید گفت.

امام با گرامیداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: 31 شهریور سال 59 یادآور تهاجم ناجوانمردانه علیه کشورمان است که با همت و رشادت شیر مردان میهن به شکست تلخ برای آن‌ها مبدل شد.

وی اضافه کرد: تصوری که صدام داشت این بود که یک هفته‌ای کشور را تصاحب کند و این امر او را وسوسه کرد که به کشور ما حمله کند ولی با جواب دندان‌شکن جوانان غیرتمند ایران اسلامی مواجه شد.

امام جمعه شوش نقش توده‌های مردمی را در زمان جنگ بسیار مهم دانست و افزود: حضور مردم در همان ابتدای جنگ بسیار مشهود و فراگیرد بود گویا همه می‌دانستند این جنگ، جنگ حق علیه باطل است.

وی ادامه داد: مردم کشورمان در برابر تجاوز دشمن ایستادند و نشان دادند که هیچ قدرتی نمی‌تواند یک وجب از خاک کشور را تصاحب کند و در همه حال پشتیبان کشور و نظام خویش هستند.

امام جمعه شوش با اشاره به رشادت‌های شیر مردان سپاه عنوان کرد: سپاه نقش کلیدی را در سربلندی کشورمان چه در دوران انقلاب و چه جنگ تحمیلی داشته و دارد.

وی افزود: هوشیاری بسیجیان و سپاه هموار تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و باعث رشد و شکوفای هر چه بیشتر کشور هم در میادین سیاسی و هم در جنگ تحمیلی شده است و این را دشمنان می‌دانند که چنانچه به فکر تهاجم به کشور را داشته باشند باید انسجام ملی و همه جانبه مردم و حضور سپاه را در مقابله خود چون سدی مستحکم خواهند دید.

انتهای پیام/ 72001/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول