اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش استان سمنان:

دانش‌‏آموزان و خانواده‏‏‌ها خود را با نظام تعلیم و تربیت منطبق کنند

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: دانش‌‏آموزان و خانواده‏‏‌ها به ویژه در برهه کنونی باید خود را با نظام تعلیم و تربیت منطبق سازند.

دانش‌‏آموزان و خانواده‏‏‌ها خود را با نظام تعلیم و تربیت منطبق کنند

حسین فولادیان امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در استان سمنان با بیان اینکه دانش‌‏آموزان باید همگام با آموزش و پرورش و مربیان و معلمانشان پیش بروند و همراهی خود در راستای توسعه علمی و آموزشی داشته باشند، از خانواده‏‌ها خواست تا فرزندانشان را در مسیر انطباق با نظام آموزشی سوق دهند.

وی دانش‌‏‏آموزان کشورمان را از هرگونه غفلت و ناآگاهی بر حذر داشت و گفت: دانش‌‏آموزان ایران اسلامی در زمان حاضر باید گوش شنوا و چشم بینا داشته باشند و در مسیر علم‏‌آموزی به درستی حرکت کنند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان تأکید کرد: اگر همراهی دانش‌‏آموزان و خانواده‌‏هایشان با نظام تعلیم و تربیت به درستی صورت نگیرد، محصولات نهایی این بوستان کیفی نخواهند بود و ثمردهی مناسب صورت نمی‏‌گیرد.

فولادیان افزود: در حدیثی آمده است که «نزدیک‏ترین مردم به مقام نبوت، اهل جهاد و دانش هستند» و اگر این دو خصلت در انسانی باشد، موفقیتش تضمین شده است.

اجرای 2 طرح مهم آموزشی در استان سمنان

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان همچنین با اشاره به اینکه طرح‌‏ها و برنامه‏‌های مختلفی برای رشد علمی و پژوهشی دانش‌‏آموزان در این استان پیش‌‏بینی شده است، به دو طرح مهم در دست اجرا در استان سمنان اشاره کرد.

فولادیان افزود:  دو طرح و برنامه در دوره تحصیلی راهنمایی در استان سمنان سرآمد سایر برنامه‏‌هاست و آموزش و پرورش نگاه ویژه‌‏ای به اجرای این دو طرح دارد.

وی برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی و اجرای طرح ابتکاری تپش واژه‏‌ها را دو طرح در دست اقدام آموزش و پرورش استان سمنان در دوره راهنمایی اعلام کرد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان افزود: شهرستان مهدیشهر یکی از بهترین شهرستان‏های اجرای این دو طرح بوده است و دارای عملکرد مناسبی در این بخش محسوب می‏‌شود.

انتهای پیام/2249/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول