اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرمان:

ترور 11 هزار نفر توسط منافقان کوردل/ قدردان سپاه باشیم

امام جمعه کرمان گفت: منافقان کوردل جنایت‌های بسیاری را مرتکب شدند و بیش از 11 هزار نفر را ترور و به شهادت رساندند.

ترور 11 هزار نفر توسط منافقان کوردل/ قدردان سپاه باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیت‌الله سید یحیی جعفری ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه در محل مصلای امام علی (ع) با دعوت خود و همگان به رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان اظهار داشت: نماز شب یکی از تحفه‌های ارزشمند الهی است و پیامبر اکرم (ص) بارها امام علی (ع) را به اقامه نماز شب سفارش می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه ماه جاری متعلق به امام رضا (ع) است، افزود: نام امام هشتم ما شیعیان علی و لقب مشهور ایشان رضا است و امام رضا (ع) در 11 ذی‌القعده سال 148 هجری در مدینه منوره متولد شدند و در سن 54 سالگی در پایان ماه صفر به دست مامون پلید با انگور زهرآلود به شهادت رسیدند.

امام جمعه کرمان ابراز داشت: امام رضا (ع) می‌فرماید «دوست واقعی انسان‌ها، عقل آن‌ها است» و اگر عقل ما درست شود، زندگی ما هم یک زندگی سالم می‌شود.

جعفری با بیان اینکه طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون شاهد بودیم که بعضی از مسئولان ما از نعمت بزرگ و ارزنده عقل چندان بهره‌مند نبودند، تصریح کرد: این افراد خسارت‌هایی را به کشور ما وارد کردند.

وی خاطر نشان کرد: قضاوتم در مورد رئیس جمهوری جدید ایران این است که روحانی فردی خردمند، فرزانه و بزرگوار است و امیدوارم موفق شود و به آنچه که وعده داده جامه عمل بپوشاند، گر چه کار دشواری است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان اذعان داشت: خسارت‌هایی که انسان‌ها و به ویژه مسئولان از ناحیه بی‌عقلی نصیبشان می‌شود، بسیار سنگین است.

جعفری با اشاره به 31 شهریور ماه آغاز هفته دفاع مقدس بیان داشت: شیطان بزرگ، ارتجاع عرب و منافقان کوردل تهاجم هشت ساله‌ای را علیه انقلاب نوپای اسلامی بر ما تحمیل کردند و ده‌ها هزار نفر را به شهادت رساندند.

وی با اشاره به مجروح و اسیر شدن بسیاری از رزمندگان ایرانی در جنگ تحمیلی اذعان داشت: ما حتی تحمل خواندن خاطرات بعضی از آزادگان سرافراز را نداریم.

خطیب جمعه کرمان با تاکید بر اینکه ما باید قدردان سپاه و رزمندگان باشیم، گفت: امام خمینی (ره) فرمود «ای کاش من هم یک پاسدار بودم».

جعفری با اشاره به سخن امام راحل مبنی بر اینکه اگر سپاه نبود، کشور نبود، ابراز داشت: واقعیت امر همین است و ما نمی‌خواهیم، فداکاری‌های ارتش جمهوری اسلامی را نادیده بگیریم، اما هفته دفاع مقدس تناسب بیشتری با سپاه دارد.

وی عنوان کرد: اگر ارتش جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس حضور نداشت و جلوی پیشروی نیروهای ارتش بعث عراق را نمی‌گرفت، فقط خداوند می‌دانست که چه عواقب و مسائلی برای ما پیش می‌آمد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به کشته شدن بیش از 50 نفر از سران منافقان کوردل در پادگان اشرف عراق طی روزهای گذشته عنوان کرد: منافقان جنایت‌های بسیاری را مرتکب شدند و بیش از 11 هزار نفر را ترور کردند و به شهادت رساندند.

جعفری گفت: منافقان در عراق هم هزاران نفر را شهید کردند و به همین علت مردم به پادگان اشرف هجوم آوردند و این جنایتکاران را به سزای اعمالشان رساندند.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید بیان داشت:‌ معلمان سنگین‌ترین مسئولیت را بر عهده دارند و والدین باید در امر تعلیم و تربیت دانش‌آموزان معلمان را یاری دهند.

انتهای پیام/80019/ر40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول