اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تربت حیدریه:

مدعیان مبارزه با تروریسم خود ریشه تروریسم هستند

امام جمعه تربت حیدریه گفت: کشورهایی که دم از مبارزه با تروریسم می زنند خودشان ریشه تروریسم هستند.

مدعیان مبارزه با تروریسم خود ریشه تروریسم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، حجت‌الاسلام مهدی شریعتی‌تبار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به صفات پرهیزکاران، اظهار کرد: یکی از صفات پرهیزکاران به بیان امام علی(ع) شکرگزاری و ذکر است و این شکرگزاری باعث لطف الهی و نزول رحمت برای بندگان می‌شود.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید رجایی و باهنر افزود: کشورهایی که دم از مبارزه با تروریسم می‌زنند، خودشان ریشه تروریسم هستند.

امام جمعه تربت حیدریه خاطرنشان کرد: تروریسم از اساسی‌ترین معضلات جامعه جهانی و خطرناک‌ترین تهدید علیه حقوق ملت‌ها و ثبات بین‌المللی است و در طول تاریخ به ویژه در یکصد سال اخیر تروریسم مهم‌ترین تهدید بر ضد صلح و امنیت جهانی بوده است.

وی عنوان کرد: وضعیت دردآور و فاجعه‌آمیز ملت‌ها و کشورهایی که در آتش جنگ و خونریزی می‌سوزند و در آوارگی و فقر رنج می‌برند، معلول اغراض سلطه‌گرایانه و تروریستی است.

خطیب جمعه تربت حیدریه بیان کرد: تروریست‌های واقعی همچون امریکا و رژیم صهیونیستی بنای توطئه‌های خود را از بین بردن انقلاب اسلامی و دانشمندان گذاشتند و همه می‌دانند که پیروز واقعی جمهوری اسلامی ایران است و دشمنان اسلام گمراه و ذلیل و خوار هستند.

وی اذعان داشت: جمهوری اسلامی با هر تعرض و جنایتی علیه هر کشور مسلمان آن را محکوم می‌کند و تروریست‌ها وقتی در سنگر مبارزه با دولت سوریه شکست خوردند، طرحی با همکاری آنها و متحدانش به بهانه استفاده این کشور از سلاح شیمیایی تهیه و خواستار جنگ بیشتر شدند.

شریعتی‌تبار در پایان با اشاره به شهادت امام صادق (ع) تصریح کرد: فقه امام صادق (ع) برگرفته از تعالیم پیامبر (ص) است که از زلال وحی سرچشمه گرفته است و آن حضرت در زمان خویش با خرافات در اسلام مبارزه می کرد.

انتهای پیام/2202/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول