اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

ترور یکی از خطرناک‌ترین تهدیدها بر ضد حقوق بشر و ملت‌ها است

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: ترور یکی از اساسی‌ترین معضلات جامعه جهانی و خطرناک‌ترین تهدیدها بر ضد حقوق بشر و ملت‌ها محسوب می‌شود.

ترور یکی از خطرناک‌ترین تهدیدها بر ضد حقوق بشر و ملت‌ها است

رضا حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به روز مبارزه با تروریسم در تقویم کشورمان اشاره کرد و اظهار داشت: در روز هشتم شهریور ماه سال 1360 عملیات کم سابقه تروریستی نسبت به مقامات ارشد کشورمان منجر به شهادت ریاست جمهوری و نخست وزیری و چند تن دیگر شد.

وی با اشاره به اینکه این اقدام تروریستی به دست عوامل ضد انقلاب وابسته به گروه‌های جاسوسی و اطلاعاتی غرب با هدف مقابله با اراده انقلابی ملت ایران بود، افزود: این اقدام در میان سایر عملیات تروریستی و شهادت نفرات نخست اجرایی کشورمان بی‌سابقه است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: غرب حزب‌الله و ایران را به عنوان تروریست معرفی می‌کند، در حالی که خود حامی تروریسم است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون 17 هزار شهید مظلوم ترور در کشورمان وجود دارد، تصریح کرد: از این تعداد هفت شهید متعلق به استان زنجان است شهیدانی همچون شهید شهریاری، شکارچی، عزتی، موسی‌نژاد و جمال‌الدین حاج‌میری آخرین شهید در استان آذربایجان‌غربی به شهادت رسیده است.

حسینی با اشاره به اینکه این شهیدان توسط تروریست‌های داخلی و خارجی به شهادت رسیده‌اند، گفت: ترور یکی از اساسی‌ترین معضلات جامعه جهانی و خطرناک‌ترین تهدیدها بر ضد حقوق بشر و ملت‌ها است.

وی اضافه کرد: در طول تاریخ نیز تروریست‌ها ریشه مهم‌ترین تهدیدها بر ضد صلح و امنیت جهانی بوده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه عمر تروریست به قدمت تاریخ برمی‌گردد، گفت: در گذشته امام علی(ع) نیز توسط ناپاک‌ترین دشمنان انسانیت ترور شده‌اند.

وی با بیان اینکه بر همگان آشکار است که ایران برای حفظ امنیت ملی و صیانت از حقوق شهروندی رفتاری مطابق با قانون اعمال می‌کند، افزود: حقوق بشر با مدعیان دروغین حاوی حقوق بشر به بهانه‌های واهی تهدیدها، تحریم‌ها و بیانیه‌های مختلفی در محکومیت یک عمل قانونی در یک کشور مستقل صادر می‌کند.

حسینی با اشاره به اینکه در طول 35 سال گذشته استکبار قشرهای مختلف پیر، جوان، دانشگاهی، فرهنگی و دیگر اقشار جامعه نظام جمهوری اسلامی را به شهادت رسانده‌اند، افزود: در سال‌های گذشته مزدوران خبیث به تروریست مدال تشویق و افتخار اهدا می‌کنند و آنها را از لیست تروریستی خارج می‌کنند.

وی ادامه داد: امید است به زودی با عنایت خداوند متعال صلح و آرامش در همه کشورهای جهان حاکم شود.

انتهای پیام/73008/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول