اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ملایر:

هدف منافقان از حادثه 8 شهریور نابودی اسلام و انقلاب بود

امام جمعه ملایر، هدف منافقان از حادثه هشت شهریور و شهادت شهیدان رجایی و باهنر را نابودی اسلام و انقلاب دانست.

هدف منافقان از حادثه 8 شهریور نابودی اسلام و انقلاب بود

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر حجت‌الاسلام سیدرضا فاضلیان ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه ملایر ضمن سفارش مردم به تقوای الهی، اظهار داشت: در سوره نحل خداوند مردم را به احسان و تقوا فراخوانده است.

وی، بندگی انسان را بدون تقوای الهی تلاشی بیهوده برشمرد و افزود: بندگی خدا با تقوا ارزش پیدا می‌کند و کسانی که تقوا پیشه کنند، رستگار می‌شوند.

خطیب جمعه ملایر با اشاره به اینکه برخی کارها و امورات در شأن جامعه اسلامی نیست و ترک آن واجب است، تصریح کرد: ربا از جمله اموری است که توسط برخی افراد انجام می‌گیرد و مؤمنان باید مراقب باشند در انجام معاملات و امورات روزانه خود حلال و حرام را تشخیص دهند.

وی در ادامه با اشاره به ایام شهادت امام جعفر صادق(ع) به فضایل و کرامات این امام همام اشاره کرد و متذکر شد: تألیف کتب مختلف دینی و ادعیه‌ها و احادیث و روایات امام صادق(ع)  منبع مهمی برای مذهب تشیع در ترویج دین مبین اسلام و راهگشای بشریت است.

فاضلیان به وجود حوزه علمیه این امام همام و  تربیت چهار هزار شاگرد در این حوزه اشاره کرد و یادآور شد: هرکدام از شاگردان امام دارای فضایل بالایی در دین بودند که خود منشأ بسیاری از امورات خیر در ترویج دین و مذهب تشیع در اسلام شدند.

وی بر برگزاری باشکوه مراسم شهادت امام صادق(ع) و ایام صادقیه تأکید کرد و بیان داشت: در روز شهادت امام صادق(ع) مراسم باشکوهی در مسجد جامع ملایر با حضور هیئت‌های مذهبی و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

امام جمعه ملایر در ادامه با اشاره به هشتم شهریور سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر گفت: این شهیدان بزرگوار هر دو در خانواده‌ای متدین و باتقوا تربیت شده و با پیروی از خط اسلام و امام (ره) منشأ خدمات بزرگی در انقلاب اسلامی شدند.

وی با بیان اینکه ملحق شدن به اسلام، تقوا و ساده‌زیستی شهیدان رجایی و باهنر رمز ماندگاری این شهیدان در انقلاب اسلامی و بین مردم شده است، گفت: هدف منافقان از شهادت این شهیدان نابودی اسلام و انقلاب بود.

فاضلیان ابراز داشت: نور الهی هرگز خاموش نمی‌شود و با شهادت شهدای دولت پایه‌های انقلاب استوارتر از گذشته شد و مردم در استمرار حرکت شهدا ارادت بیشتری به امام و انقلاب پیدا کردند.

وی در پایان با اشاره به حرکت‌های غیر دینی و غیر اسلامی تروریست‌ها در کشورهای اسلامی به ویژه سوریه خاطرنشان کرد: تنها راه مقابله با این حرکات مقاومت و پایداری ملت‌های مسلمان است.

در پایان نمازگزاران ملایری مسیر  مصلی تا ابتدای خیابان شهدا را در محکومیت حرکت‌های تروریستی در کشور سوریه  راهپیمایی کردند.

انتهای پیام/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول