اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شیراز:

مطالبات جامعه روحانیت شیراز را پیگیری می‌کنیم

فرماندار شیراز گفت: فرمانداری برنامه‌محور است و به‌طور جدی مطالبات جامعه روحانیت را پیگیری می‌کند.

مطالبات جامعه روحانیت شیراز را پیگیری می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی جامعه روحانیت این شهرستان، جواد زرین کلاه در دیدار با اعضای جامعه روحانیت شیراز با بیان اینکه در فرمانداری 64 کارگروه ایجاد کرده‌ایم که هرکدام بر اساس طرح و محور برنامه فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: بسیار خوشحالم که برای سومین بار توفیق حضور در جلسه جامعه روحانیت را داشتم و مطالبات به‌حق اعضای آن را به‌طور جدی پیگیری می‌کنم.

وی ادامه داد: بیش از 35 درصد ادارات برنامه‌های چشم‌انداز خود را برای تحقق سومین حرم اهل بیت (علیهم‌السلام) در سال 1404 ارائه داده‌اند و بقیه دستگاه‌ها نیز در حال تکمیل این برنامه هستند.

فرماندار شیراز در پاسخ به دغدغه‌های مطرح شده جامعه روحانیت شیراز افزود: در مورد مشکلات حاشیه‌نشینی، بعضی از طوایف در اطراف شیراز ساکن شده‌اند که آمار جرائم در بین افراد آن بسیار بالاست و با برخوردهای مقطعی با آنان، فقط از نقطه‌ای به نقطه دیگر کوچ می‌کنند که در کارگروه مربوطه در حال ساماندهی این مسئله و پیش‌بینی اسکان آنان در منطقه‌ای ویژه و تحت نظارت هستیم تا از بسیاری از مشکلات حاشیه‌نشینی پیشگیری شود.

زرین کلاه تصریح کرد: در مورد محله‌ای که ذکر شد و موارد مشابه آن اقدامات خوبی صورت گرفته، از جمله اینکه بیش از 20 منقل‌خانه در آن محله پلمپ و تخریب شده، اما حضور تعداد بسیاری از معتادان در آن محله به دلیل مراکزی است که برای معتادان توسط سازمان بهزیستی، ستاد مبارزه با مواد مخدر و دانشگاه علوم پزشکی ایجاد شده و مشغول خدمات‌رسانی به آنان در راستای درمان هستند.

این مسئول ادامه داد: همین مسئله سبب شده حتی از خارج از این شهرستان نیز به این مکان‌ها مراجعه کنند و پس از تعطیلی این مراکز، مردم شاهد حضور انبوه معتادان در این محله‌ها باشند.

فرماندار شیراز اضافه کرد: در راستای رفع این مشکل فیلم تهیه شده و مکاتباتی با وزارت کشور و ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور انجام گرفته و منتظر مجوز هستیم تا این مراکز به خارج از شهر منتقل شوند، البته طبق تصریح دانشگاه علوم پزشکی، باید این مراکز در مناطق پرجمعیت شهر احداث شود که این تبعات را نیز به‌دنبال دارد.

انتهای پیام/2448/ت/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول