اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی اعضای شورای شهر آبیک

شهردار جدید آبیک به فرمانداری معرفی شد

شهردار آبیک از سوی اعضای جدید شورای اسلامی این شهر تعیین و به فرمانداری معرفی شد.

شهردار جدید آبیک به فرمانداری معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، با تعیین هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر آبیک که امروز در دفتر شورای اسلامی این شهر برگزار شد، سیدمرسل موسوی با هفت رأی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر آبیک، محمد خرمن‌بیز با هفت رأی به عنوان نایب‌رئیس، محسن حسام با پنج رأی به عنوان منشی اول، علی باقری با هفت رأی به عنوان منشی دوم، سیدجواد موسوی با 9 رأی به عنوان خزانه‌دار و موسی محمدی با هشت رأی به عنوان سخنگوی شورای اسلامی شهر آبیک به مدت یک سال انتخاب شدند.

9 عضو شورای اسلامی شهر آبیک برای تغییر در مدیریت شهری به این توافق نظر رسیدند که فرید شریعت‌پناهی مسئول روابط‌ عمومی شهرداری آبیک تا تعیین شهردار جدید این شهر، به عنوان سرپرست شهرداری منصوب و سکان مدیریت شهری را بر عهده بگیرد.

در این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر آبیک بیش از سه ساعت در خصوص معرفی شهردار جدید به فرمانداری به بحث و تبادل نظر پرداختند.

با پیگیری خبرنگار فارس در آبیک، یک منبع موثق که خواست نامش فاش نشود به خبرنگار فارس گفت: هومن طاهری به عنوان شهردار جدید آبیک از سوی اعضای شورای اسلامی شهر آبیک تعیین و به فرمانداری معرفی شده است.

هومن طاهری که سابقه کار در شهرداری را دارد و هم‌اکنون معاون شهرداری محمدشهر استان البرز است، در زمان نصرت‌الله مافی یکی از شهرداران پیشین آبیک، معاون شهردار آبیک بوده است.

گفتنی است، 16 تن از شهرهای مختلف کشور برای سکانداری شهرداری آبیک به شوراهای اسلامی شهر آبیک معرفی شده بودند که امروز اعضای شورای اسلامی شهر آبیک به این نتیجه رسیدند که هومن طاهری را تعیین کنند.

هومن طاهری اصالتاً اهل یکی از شهرستان‌های استان قزوین است.

این منبع موثق در پاسخ به این سئوال خبرنگار که آیا هومن طاهری کارآیی علی یحیی‌پور شهردار فعلی آبیک را دارد، تصریح کرد: طاهری از شهردار فعلی چیزی کم ندارد که امیدواریم با تأیید شهردار از سوی استانداری، وی بتواند در راستای توسعه و آبادانی شهر آبیک گام‌های موثری بردارد.

انتهای پیام/77006/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول