اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تاکسیرانی گرگان خبر داد

بررسی نرخ کرایه آژانس‎ و تاکسی گرگان در فرمانداری

رئیس سازمان تاکسیرانی گرگان گفت: جلسه بررسی نرخ کرایه آژانس‎ها و تاکسی‎های درون شهری فردا در فرمانداری گرگان برسی می‎شود.

بررسی نرخ کرایه آژانس‎ و تاکسی گرگان در فرمانداری

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، نرخ کرایه آژانس‎ها و تاکسی‎های درون شهری مدتی است که مورد بحث و انتقاد رانندگان تاکسی و آژانس‎ها قرار گرفته است و بالاخره در جلسات آخر شورای شهر دوره سوم این نرخ‎ها بررسی و به تصویب رسید.

ابراهیم کریمی سرپرست شهرداری گرگان در روزهای گذشته در گفت‎وگو با برنامه روزنه رادیو گلستان اعلام کرد که نرخ کرایه‎های تاکسی تصویب و باید اعمال شود.

با اعلام این موضوع از جانب سرپرست شهرداری موجی از اعتراضات و سردگمی برای رانندگان تاکسی‎های درون شهری و مردم شهر به وجود آمده است که اگر تصویب شده چرا اعلام نشده است و ما هنوز با نرخ قدیم مسافر را جابه جا می‎کنیم.

 

فرمانداری از تاکسیرانی توضیح خواسته است

اما مطابق قانون این مصوبه شورای شهر باید در فرمانداری گرگان نیز برسی و پس از تائید قابل اجرا خواهد بود.

رئیس سازمان تاکسیرانی گرگان امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: نرخ کرایه تاکسی‎های درون شهری و آژانس در هفته‎های گذشته در صحن علنی شورای اسلامی شهر گرگان به تصویب رسیده است.

سیدرضا حسینی افزود: این مصوبه برای برسی در کمیته انطباق فرمانداری گرگان به فرمانداری ارسال شده و قرار است فردا ( سه شنبه) 19 شهریور سال جاری جلسه کمیته انطباق در فرمانداری گرگان این مصوبه را برسی کند.

وی ادامه داد: این جلسه قرار بود شنبه برگزار شود اما متاسفانه به تعویق افتاد و به فردا موکول شد.

حسینی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس که آیا امکان دارد مصوبه مورد اعتراض فرمانداری قرار گیرد یا خیر گفت: این جلسه برای همین است و در حال حاضر فرمانداری از ما خواسته تا توضیحاتی را در خصوص این نرخ‎ها ارائه دهیم.

وی در پایان ابرازداشت: در تلاش هستیم به سرعت این موضوع مشخص شود و بلافاصله پس از تصویب از طریق رسانه‎ها و اطلاعیه‎ها موضوع اطلاع‎رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/83004/س40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول