اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مسئول امور بانوان چرام

برنامه‌های دهه کرامت امور بانوان فرمانداری چرام تشریح شد

مسئول امور بانوان چرام برنامه‌های دهه کرامت امور بانوان فرمانداری این شهرستان را تشریح کرد.

برنامه‌های دهه کرامت امور بانوان فرمانداری چرام تشریح شد

مریم دلداده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام برنامه‌های دهه کرامت امور بانوان فرمانداری این شهرستان را تشریح کرد.

مسئول امور بانوان فرمانداری چرام از پیش‌بینی اجرای بیش از 10 برنامه در ایام دهه کرامت در این شهرستان خبر داد.

وی ضمن گرامیداشت این دهه، اظهار کرد: امور بانوان چرام اقدامات متعددی را در هفته کرامت عهده‌دار شده است که از جمله این برنامه‌ها مراسم گرامیداشت این ایام از سوی مرکز امور زنان است.

دلداده عنوان کرد: جشن‌های رضوی دهه کرامت از 16 شهریورماه همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) آغاز و تا ولادت برادر گرامیشان امام رضا (ع) ادامه دارد و باید با برنامه‌ریزی خوب و هماهنگی و همکاری لازم جهت برگزاری هر چه باشکوهتر جشن‌ها و مراسم‌های این دهه  تلاش و همت لازم صورت گیرد.

وی تصریح کرد: وجود با سعادت حضرت ثامن‌الائمه (ع) و حضرت معصومه (س) در این خطه از ممالک اسلامی به عنوان یکی از افتخارات و همچنین مایه برکات بسیاری برای ایرانیان بوده است.

مسئول امور بانوان فرمانداری چرام برگزاری برنامه‌های مختلف دهه معنوی کرامت را موجب ترویج سیره رضوی در یک جامعه می‌شود، گفت: بر ما لازم است بسترهای لازم را برای گسترش هر چه بیشتر سیره و روش اهل بیت و به خصوص امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) فراهم آورند.

این مسئول در ادامه جشن میلاد حضرت معصومه (س) ویژه بانوان در شهر چرام و سرفاریاب، برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی ویژه دختران در باغ عمران، برگزاری مسابقه ورزشی، اجرای شب شعر با اطلاع‌رسانی مطلوب با حضور شاعران داخلی و خارج از شهرستان و برگزاری مسابقه قرآن‌خوانی ویژه دختران را از جمله مهم‌ترین برنامه‌های دفتر امور بانوان چرام در دهه کرامت اعلام کرد.

دلداده همچنین برگزاری پیاده‌روی ویژه دختران، جشن میلاد امام رضا (ع) در حرم امامزاده بی‌بی رشیده با حضور مردم و ادارات، جشن میلاد امام رضا (ع) در شهر چرام و سرفاریاب و سرکشی از خانواده شهدا را از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در این ایام عنوان کرد.

انتهای پیام/82002/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول