اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار سرپرست خبرگزاری فارس لرستان با سرپرست فرمانداری دورود مطرح شد

قول سرپرست فرمانداری جهت راه‌اندازی دفتر خبرگزاری فارس در دورود

سرپرست فرمانداری دورود در دیدار با سرپرست خبرگزاری فارس لرستان قول راه‌اندازی دفتر این خبرگزاری در شهرستان دورود را داد.

قول سرپرست فرمانداری جهت راه‌اندازی دفتر خبرگزاری فارس در دورود

 به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، ظهر امروز سرپرست خبرگزاری فارس در استان لرستان در دیداری که با سرپرست فرمانداری شهرستان دورود داشت پس از اعلام گزارشی از عملکرد این خبرگزاری در شش ماه نخست سال در شهرستان دورود گفت: خبرگزاری فارس در راستای رسالت خود تمام نقاط کشور و همچنین شهرستان‌های کشور را پوشش خبری می‌دهد که شهرستان دورود نیز مانند دیگر نقاط کشور و استان لرستان تحت پوشش خبری این خبرگزاری است.

در ادامه الهیار محمودی، خواستار همکاری هرچه بیشتر مدیران شهرستان دورود با خبرنگار خبرگزاری فارس در دورود شد و افزود: امیدواریم به مانند گذشته همکاری‌های مدیران این شهرستان با فارس ادامه داشته باشد و در برخی موارد موانعی که بر سر دست یابی خبرنگار فارس به منابع دست اول خبری وجود دارد، با همکاری و مساعدت مدیران از میان برداشته شود.

سرپرست خبرگزاری فارس در استان لرستان با تشریح مشکلات خبرنگاران به ویژه خبرنگار فارس در دورود خواهان کمک فرماندار شهرستان دورود از نظر محل دفتر و امکانات مورد نیاز شد.

حسن احمدی، سرپرست فرمانداری دورود نیز در این دیدار با تمجید از عملکرد خبرگزاری فارس و خبرنگار آن در شهرستان دورود گفت: در جامعه خبرنگاران می‌توانند یک پل ارتباطی بسیار قوی میان مسئولان و مردم باشند که تاکنون خبرگزاری فارس به واسطه تلاش‌های حضور نیروهای پرتلاش و توانمند در استان لرستان و شهرستان دورود توانسته این نقش را به خوبی اجرا کند.

احمدی در پایان قول همکاری هرچه تمام با خبرنگار فارس جهت ایجاد یک دفتر و تجهیز امکانات مورد نیاز را جهت ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی خبرگزاری فارس به مردم در شهرستان دورود را داد.

انتهای پیام/2304/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول