اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زاهدان:

فرمانداری برای نامگذاری مکانی در شهر با عنوان «کودک» آمادگی کامل دارد

فرماندار شهرستان زاهدان گفت: شورای نامگذاری فرمانداری برای نامگذاری یک میدان و خیابان در شهر زاهدان با عنوان کودک آمادگی کامل دارد.

فرمانداری برای نامگذاری مکانی در شهر با عنوان «کودک» آمادگی کامل دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، عباسعلی ارجمندی ظهر امروز در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی سیستان و بلوچستان در استانداری، اظهار داشت: فرمانداری همواره با نگاه مثبت به رویدادها و جریان‌های فرهنگی نگاه کرده و در زمینه نامگذاری‌ مکانی در شهر به عنوان کودک نیز اهتمام خواهد داشت.

فرماندار شهرستان زاهدان با بیان اینکه اگر نماد و المان خوب و ایده عالی در مرکز استان ایجاد شود، سایر شهر‌های استان نیز از آن استفاده خواهند کرد، افزود: باید در ایجاد هرگونه المان و یا نامگذاری مکانی در شهر زاهدان دقت کرد تا الگوی مناسبی برای سایر شهرستان‌ها بود.

عضو کارگروه اجتماعی و فرهنگی سیستان و بلوچستان با دعوت از دبیر کمیته استانی برگزاری مراسم‌های هفته جهانی کودک در شورای آموزش و پرورش شهرستان زاهدان، گفت: قطعاً نگاه و ارتباط فرهنگی حاکم بر موضوع طی این جلسه می‌تواند در اجرای شایسته و مطلوب ویژه‌برنامه‌های این هفته مؤثر باشد.

وی با مثبت ارزیابی کردن گسترش دامنه روز کودک به هفته کودک در ایران، ابراز داشت: توجه به سنین پایه و لزوم فرهنگ‌سازی برای توسعه فعالیت‌های اجتماعی در این زمینه به شکوفایی استعداد‌های نسل‌های آتی کمک خواهد کرد.

ارجمندی، ایجاد جامعه سازنده و بالنده را تنها با برنامه‌ریزی میسر دانست و عنوان کرد: شاخص توسعه‌یافتگی و حرکت رو به جلو با برنامه‌ریزی و استفاده از توان مشارکت قابل تحقق است.

انتهای پیام/75008/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول