اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر آبپخش خبر داد

برگزاری نشست آسیب‌شناسی مشکلات کشاورزان آبپخش

نایب رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش از برگزاری نشست‌های آسیب‌شناسی به‌منظور شناسایی ضعف‌های صنعت کشاورزی در منطقه آبپخش و هم‌اندیشی برای رفع آن‌ها توسط کمیسیون کشاورزی شورای شهر خبر داد.

برگزاری نشست آسیب‌شناسی مشکلات کشاورزان آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حسین عباسی شب گذشته در نشست با مدیران و مسئولان اجرایی آبپخش اظهار داشت: توجه به قابلیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در منطقه آبپخش، رویکرد اساسی شورای آبپخش در برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات آبپخش است.

وی افزود: جایگاه کشاورزی آبپخش در منطقه متفاوت از سایر مناطق استان است و در واقع کشاورزی یکی از ظرفیت‌های عظیم و تاثیرگذار این منطقه محسوب می‌‌شود از این رو در ماه‌های گذشته شاهد فعالیت گسترده مسئولان آبپخش برای رفع دغدغه‌های کشاورزان منطقه آبپخش بوده‌ایم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خاطرنشان کرد: سازمان‌دهی به فعالیت‌های کشاورزی در منطقه آبپخش موضوع مهمی است که در سال‌های گذشته نسبت به آن غفلت شده بود و از بدو شروع فعالیت شورای چهارم مطالعات و بررسی‌های دقیقی را در این زمینه شاهد بودیم.

عباسی با اشاره به انتخابات خانه کشاورز در آبپخش اظهار داشت: تاسیس خانه کشاورز در آبپخش دستاورد مهمی است که با رایزنی‌های درون استانی شورای شهر شاهد تحقق آن بودیم و این نهاد مدنی می‌تواند گامی موثر در راستای رفع مشکلات و دغدغه‌های کشاورزان بردارد.

وی عنوان کرد: پس از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه، حسن فریبرزی که از کارشناسان برجسته کشاورزی منطقه آبپخش است به ‌عنوان رئیس خانه کشاورز آبپخش برگزیده شد و این مسئله در حقیقت نمودی از تخصص‌گرایی و تجربه‌گرایی در این انجمن صنفی است و جای تقدیر دارد.

این مسئول اظهار داشت: خانه کشاورز وکیل قانونی کشاورزان است و پیگیری تمامی حقوق کشاورزان در عرصه‌های مختلف این صنعت را به‌ عهده دارد و امیدواریم کشاورزان و باغداران منطقه آبپخش با عضویت در این مجموعه صنفی زمینه را برای رشد فعالیت‌های آن فراهم کنند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش عنوان کرد: در حال حاضر نداشتن مکانی مناسب برای انجام فعالیت‌های روزمره، برگزاری نشست‌ها و جلسات هم‌اندیشی در ارتباط با چالش‌های کشاورزی منطقه، ارتباط مناسب با کشاورزان و ... از مشکلات خانه کشاورز آبپخش است و انتظار داریم جهاد کشاورزی این مشکل را رفع کند.

عباسی گفت: برگزاری نشست‌های آسیب‌شناسی به‌منظور شناسایی ضعف‌های صنعت کشاورزی در منطقه آبپخش و هم‌اندیشی برای رفع آن‌ها از مسائلی است که شورای اسلامی آبپخش از طریق کمیسیون کشاورزی پیگیری‌های لازم در ارتباط با آن‌ را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/2452/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول