اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری اصحاب رسانه

غرفه‌های برتر نمایشگاه پاییزه دشتستان معرفی می‌شوند

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان گفت: با همکاری اصحاب رسانه و خبرنگاران فعال شهرستان دشتستان غرفه‌های برتر نمایشگاه پاییزه دشتستان معرفی می‌شوند.

غرفه‌های برتر نمایشگاه پاییزه دشتستان معرفی می‌شوند

محمدحسین احمدی صبح امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه پاییزه شهرستان دشتستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: تامین رفاه و معیشت مردم موضوع مهمی است که تمامی مسئولان باید با برنامه‌ریزی دقیق در راستای تحقق آن تلاش کنند.

وی افزود: تامین مایحتاج و کالاهای ضروری مورد نیاز مردم موضوعی اساسی است که اداره صنعت، معدن و تجارت در سال‌های اخیر به آن توجه داشته و از طریق برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در فصول مختلف برای تحقق این امر کوشیده‌ایم.

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای کیفیت‌بخشی به خدمات نمایشگاهی از رویکردهای مهمی است که در یک سال گذشته مورد توجه قرار گرفته و تحقق این امر در نمایشگاه‌های بهاره و طرح ضیافت مشهود بوده است.

احمدی بیان داشت: استاندارد کردن سازه‌های نمایشگاه و مناسب‌سازی فضای غرفه‌ها از برجسته‌ترین اقداماتی است که با توجه به محدودیت‌هایی مانند عدم وجود فضای نمایشگاهی مناسب در سطح شهرستان شاهد اجرای آن بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: بررسی میزان رضایت شهروندان از خدمات ارائه شده در نمایشگاه‌های دشتستان از ابتکاراتی است که همزمان با آغاز به‌کار نمایشگاه پاییزه و طرح ویژه توزیع کالاهای مدارس در شهرستان دشتستان شاهد هستیم.

احمدی گفت: مسئولیت اجرای طرح مطلوبیت‌سنجی نمایشگاه را ایمان خوشقدم، مدیر روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان به عهده دارد.

این مسئول اذعان داشت: بر اساس این طرح در روزهای 10 گانه فعالیت نمایشگاه، عملکرد غرفه‌های فعال در نمایشگاه از دیدگاه مردم و به‌خصوص اصحاب رسانه مورد بررسی قرار می‌گیرد و غرفه‌های برتر در روز اختتامیه نمایشگاه مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: این طرح با هدف ایجاد انگیزه بیشتر در ارائه خدمات و عرضه کالای بهتر و همچنین حمایت از تولیدکنندگان و اصناف اجرا می‌شود.

احمدی بیان داشت: معیار انتخاب غرفه‌ها برتر مواردی مانند ارائه کالای ایرانی منطبق با فرهنگ اسلامی ایرانی، رعایت حقوق مصرف کنندگان، ارائه کالای تولیدکنندگان استانی و بومی، نظرسنجی از بازدیدکنندگان و...است.

وی اضافه کرد: از بین غرفه‌های برتر چند مورد را اصحاب رسانه در تعامل با روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت محل برگزار کننده نمایشگاه انتخاب می‌کنند.

انتهای پیام/2452/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول