اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مردم و مسئولان

نمایشگاه پاییزه دشتستان آغاز به کار کرد

در آئینی با حضور مردم و مسئولان نمایشگاه پاییزه و طرح ویژه توزیع کالای مدارس در شهرستان دشتستان فعالیت خود را آغاز کرد.

نمایشگاه پاییزه دشتستان آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عصر امروز در در آئینی با حضور مردم و مسئولان نمایشگاه پاییزه و طرح ویژه توزیع کالای مدارس در شهرستان دشتستان فعالیت خود را آغاز کرد.

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان در این آئین گفت: تأمین کالا و مایحتاج ضروری مردم از مسائل مهمی است که سازمان صنعت، معدن و تجارت به‌منظور افزایش سطح رفاه مردم مورد توجه قرار داده و در سال‌های اخیر اقدامات گسترده‌ای در این زمینه صورت گرفته است.

محمدحسین احمدی اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی و وسیع در فصول افزایش مصرف مردم رویکردی است که این اداره از طریق آن گام‌های اساسی به‌منظور تامین کالاهای ضروری و مورد نیاز مردم دشتستان برداشته است.

وی افزود: برپایی نمایشگاه پاییزه در شهرستان دشتستان با اولویت توزیع کالاها و اقلام ویژه طرح بازگشایی مدارس موضوع مهمی است که در ماه‌های گذشته پیگیری‌ها و هماهنگی‌های گسترده‌ای به‌منظور تحقق آن داشته‌ایم.

احمدی افزود: در این نمایشگاه شاهد فعالیت 80 غرفه تخصصی هستیم که اقلام ویژه طرح بازگشایی مدارس، پوشاک دانش‌آموزی، لوازم‌التحریر، مواد غذایی و اقلام طرح تنظیم بازار و ... را در میان متقاضیان توزیع می‌کنند.

وی ادامه داد: با توجه به هماهنگی‌ها و رایزنی‌های صورت گرفته کالاهای توزیعی در این نمایشگاه با تخفیف 10 تا 20 درصدی نسبت به قیمت عرف کالاهای توزیعی در بازار آزاد در میان تمامی شهروندان دشتستانی توزیع می‌شود.

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان در پایان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته نمایشگاه پاییزه دشتستان به مدت 10 روز فعالیت خود را ادامه می‌دهد و در صورت استقبال شهروندان دشتستانی به مدت 48 ساعت شاهد تمدید زمان فعالیت این نمایشگاه خواهیم بود.

انتهای پیام/2452/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول