اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آبفار اسدآباد خبر داد

بهره‌برداری از 7 پروژه و مجتمع آبرسانی در اسدآباد

مدیر آب و فاضلاب روستایی اسدآباد گفت: در هفته دولت امسال هفت پروژه مجتمع آبرسانی در اسدآباد به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از 7 پروژه و مجتمع آبرسانی در اسدآباد

احد احدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد از بهره‌برداری هفت پروژه و مجتمع آبرسانی در اسدآباد خبر داد و اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل اجرا و تکمیل تعداد سه مجتمع آبرسانی در روستاهای چنارعلیا، النجه و گنجه، قره‌بلاغ، صادق‌آباد و همچنین پروژه‌های آبرسانی به روستاهای شیلاندر و هودرج بود.

وی افزود: برای اجرای این پروژه‌ها بالغ بر 2 میلیارد تومان اعتبار صرف شد.

مدیر آب و فاضلاب روستایی اسدآباد با بیان اینکه یکی از این مجتمع آبرسانی‌ها در روستای جنت‌آباد است، خاطرنشان کرد: خط پمپاژ و انتقال مجتمع آبرسانی جنت‌آباد به طول یک هزار و 500 متر، حفر یک حلقه چاه به عمق 210 متر و خط برق به طول یک هزار و 360 متر اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه مجتمع آبرسانی جنت‌آباد 14 روستا را جمعیت 3 هزار و 699 خانوار شامل می‌شود، اذعان داشت: برای اجرای این پروژه آبرسانی 350 میلیون تومان هزینه شده است.

احدی ادامه داد: در این مجتمع فنس‌کشی، سیستم گندزدایی آب و کانکس نصب شده است.

وی عنوان کرد: مجتمع آبرسانی چنارعلیا یکی دیگر از پروژه‌ها است که شامل اجرای خط پمپاژ انتقال به طول 5 هزار و 100 متر، حفر 2 حلقه چاه عمیق، تجهیز و اجرای خطر برق یک حلقه چاه است.

مدیر آب و فاضلاب روستایی اسدآباد دیگر مجتمع آبرسانی را مجتمع النجه و گنجه خواند و اذعان داشت: مجتمع آبرسانی قره‌بلاغ نیز شامل لایروبی و تجهیز یک حلقه چاه دستی و ایستگاه پمپاژ، مجتمع آبرسانی صادق‌آباد، پروژه‌های آبرسانی شیلاندر و هودرج شامل تجهیز یک حلقه چاه دستی، اجرای شبکه داخلی، ایستگاه پمپاژ بود.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون 10 مجتمع آبرسانی در سطح شهرستان اسدآباد وجود دارد، یادآور شد: از این تعداد مجتمع چهار پروژه 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

احدی تصریح کرد: برای اجرای مابقی مجتمع آبرسانی 11 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی در پایان با اشاره به اینکه مجتمع‌های آبرسانی شهرستان 66 روستا را پوشش می‌دهند، ابراز داشت: 81 درصد جمعیت روستایی زیرپوشش این مجتمع‌ها هستند.

انتهای پیام/89008/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول