اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خبر داد

نقل و انتقال 1100 معلم در چهارمحال و بختیاری/ ساماندهی 16 هزار معلم

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از انتقال یک هزار و 100 معلم در این استان خبر داد.

نقل و انتقال 1100 معلم در چهارمحال و بختیاری/ ساماندهی 16 هزار معلم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علیرضا کریمیان ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت بازگشایی مدارس و انجام پروژه مهر 92 اظهار کرد: بازگشایی مدارس نقطه عطف فعالیت‌های آموزش و پرورش است و برای اینکه این روز با شکوه برگزار شود، تمام مجموعه این سازمان بسیج شده‌اند.

وی افزود: اول مهر یک روز عادی نیست که تنها به آموزش و پرورش تعلق داشته باشد، بلکه یک روز ملی است که همه آحاد مردم و دستگاه‌ها در آن سهیم هستند.

کریمیان ماه مهر را زمان بهار تربیت دانست و گفت: مهر در ایران اسلامی آغاز فصل خزان طبیعت و از سوی دیگر بهار تربیت و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از نقل و انتقال یک هزار و 100 معلم خبر داد و گفت: متاسفانه الگوی نقل و انتقالات این استان از یک الگوی یک طرفه پیروی می‌کند، ولی با این وجود گام بلندی در این راستا برداشته شد و توانستیم به در خواست بسیاری از معلمان در زمینه انتقال رسیدگی کنیم.

وی ادامه داد: حدود 800 معلم در داخل استان چهارمحال و بختیاری و نزدیک بر 200 معلم نیز از خارج این استان جابه‌جا و ساماندهی شدند.

این مسئول از ورود 170 هزار دانش‌آموز به مدارس و پیش دبستانی‌های این استان در مهر ماه امسال خبر داد و گفت: مقاطع ابتدایی بیشترین تعداد دانش‌آموز را در بر دارد.

کریمیان میزان سرانه ابلاغی به مدارس استان را 700 میلیون تومان عنوان کرد و تصریح کرد: این میزان سرانه دو روز گذشته به مدارس ابلاغ شده و شامل هزینه‌های تغذیه مدارس شبانه‌روزی نیز می‌شود.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده حدود 16 هزار معلم نیز برای برگزاری کلاس درس در مناطق و شهرستان‌ها این استان ساماندهی شده‌اند.

انتهای پیام/68006/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول