اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک مسئول در آموزش و پرورش کرمان:

معلمان روش‌های نوین تدریس را فرا گیرند

رئیس اداره آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: معلمان نباید در فراگیری روش‌های نوین تدریس فقط به دوره‌های ضمن خدمت اکتفا کنند، بلکه باید با مطالعه بیشتر درصدد آموزش بهتر به دانش‌آموزان باشند.

معلمان روش‌های نوین تدریس را فرا گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از نرماشیر، علی پورحسینی ظهر امروز در جمع آموزگاران پایه سوم مقطع ابتدایی شهرستان نرماشیر اظهار داشت: یکی از کارهای مهمی که در آموزش و پرورش انجام گرفته، حرکت در راستای تحول بنیادین است و باید تلاش شود تا بر اساس سند تحول بنیادین دانش‌آموز را به دانش روز ارتقا داد.

وی افزود: کار مهم دیگر در آموزش و پرورش، سند درس ملی است که باید به وسیله آن ساز و کارهای لازم برای طراحی، تغییر، اجرا و ارزشیابی برنامه‌های درسی ایجاد و نقشه جامع یادگیری را فراهم کرد.

پورحسینی تصریح کرد: یک معلم در فراگیری روش‌های نوین تدریس نباید به همین دوره‌های برگزار شده، اکتفا کند، بلکه باید با مطالعه بیشتر و دقیق‌تر درصدد آموزش بهتر به دانش‌آموزان باشد.

وی با ابراز رضایت از برگزاری این دوره در نرماشیر عنوان کرد: آموزگاران می‌توانند، نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه تألیف کتب جدید به صورت مکتوب به کارشناسی آموزش نیروی انسانی تحویل دهند.

انتهای پیام/80026/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول