اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به تغییر کتب پایه سوم ابتدایی در طرح 3-3-6

150 معلم پایه سوم ابتدایی گچساران آموزش دیدند

مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: با توجه به تغییر کتب درسی پایه سوم ابتدایی در طرح 3-3-6، کارگاه آموزشی برای 150 معلم در این شهرستان برگزار شد.

150 معلم پایه سوم ابتدایی گچساران آموزش دیدند

یدالله مرادی در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: دوره ضمن خدمت پایه سوم ابتدایی با حضور معلمان پایه سوم و معلمان عشایر این شهرستان در مدرسه صنعت نفت برگزار شد.

وی یادآور شد: بر اساس دستور وزارت آموزش و پرورش در راستای طرح تحول بنیادین و اجرای طرح 3-3-6، آموزش و پرورش گچساران برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات مطلوبی داشته است.

مدیر آموزش و پرورش گچساران با اشاره به تدریس کتاب‌های جدید‌التألیف در پایه سوم ابتدایی امسال تصریح کرد: آموزش معلمان این پایه‌ و پایه‌هایی که کتب درسی آن‌ها تغییر می‌کند، برای تدریس هر چه بهتر امری ضروری است.

*حضور 150 معلم پایه سوم ابتدایی گچساران در کارگاه آموزشی

مرادی با بیان این‌که معلمان پایه سوم ابتدایی مدارس شهری، روستایی و عشایری این شهرستان در کارگاه آموزشی آشنایی با تدریس کتاب‌های سوم ابتدایی حضور داشتند، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده 150 معلم پایه سوم برای تدریس در این پایه برای سال تحصیلی جاری آموزش دیدند.

وی با تأکید بر لزوم توجه معلمان به نحوه تدریس صحیح کتاب‌های پایه سوم ابتدایی خاطرنشان کرد: این کارگاه آموزشی که به عنوان دوره ضمن خدمت معلمان محسوب می‌شود؛ زیر نظر شش مدرس مجرب شهرستان برگزار شد.

مرادی با اشاره به اجرای طرح تحول بنیادین و نقش آن در ارتقای سطح علمی، آموزشی و تربیتی دانش‌آموزان اظهار کرد: این دوره ضمن خدمت در راستای اجرای کمی و کیفی مطلوب این طرح اجرایی شد.

مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: برگزاری این کارگاه‌های آموزشی در راستای آشنایی معلمان با تغییرات و شیوه‌های نوین در امر فرایند یاددهی، یادگیری، ارزشیابی توصیفی و دیگر موارد بسیار مؤثر است.

انتهای پیام/82001/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول