اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سلامت و تربیت بدنی همدان خبر داد

ساماندهی 850 معلم تربیت بدنی در همدان

معاون سلامت و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش همدان با اشاره به فعالیت 850 دبیر تربیت بدنی در استان گفت: محل کار این تعداد مشخص و برای شروع سال تحصیلی جدید ساماندهی شده‌اند.

ساماندهی 850 معلم تربیت بدنی در همدان

عبدالله جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به بحث ساماندهی نیروی انسانی در مدارس اظهار داشت: در استان همدان 850 معلم و دبیر تربیت بدنی وجود دارد که محل کارشان مشخص شده و برای شروع سال تحصیلی جدید ساماندهی شده‌اند.

وی به برگزاری دوره اموزشی برای دبیران تربیت بدنی اشاره و افزود: نخستین دوره آموزشی معلمان تربیت بدنی در تهران برگزار شد که تعدادی از معلمان همدان در این دوره به صورت خوشه‌ای شرکت کردند.

معاون سلامت و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش همدان ادامه داد: این معلمان پس از گذراندن دوره آموزشی، این دوره‌ها را برای 400 نفر از دبیران استان همدان برگزار کردند.

وی یادآور شد: با توجه به تغییر محتوای درسی کلاس‌های سوم و متوسطه اول، امیدواریم دبیران تربیت بدنی این دوره‌ها با آمادگی بیشتری در مدارس حضور یابند.

نیاز به وجود استخر دانش‌آموزی در همدان/کمبود اعتبار

جعفری با اشاره به اینکه باید در کشور 400 استخر ویژه دانش‌آموزان ساخته شود، ابراز داشت: سهم استان همدان از این تعداد 12 استخر است که عملیات احداث آنها کلنگ‌زنی شده است.

وی ادامه داد: به محض وصول اعتبارات استانی و ملی ساخت این فضا‌ها را آغاز خواهیم کرد.

معاون سلامت و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان اذعان کرد: اجرای طرح «سباح» در همدان نیازمند کمک اداره ورزش و جوانان است.

وی با بیان اینکه در اختیار گذاردن استخر از سوی این اداره موجب اجرای بهتر طرح سباح می‌شود، ابراز داشت: البته مقداری بدهی به اداره ورزش و جوانان داریم که با تخصیص اعتبارات، نسبت به پرداخت بدهی اقدام می‌شود.

اختصاص مصوبه استانی برای خرید وسایل ورزشی مدارس در همدان

جعفری ادامه داد: سال گذشته تعدادی از طرح‌های ورزش مدارس با کمبود تجهیزات مواجه بودند به طوری که نمی‌توانستیم این طرح‌ها را در مدرسه اجرا کنیم.

وی در پایان سخنانش گفت: امسال در شورای آموزش و پرورش استانداری برای حل مشکل کمبود تجهیزات مصوبات خوبی را به ما اختصاص دادند تا بتوانیم وسایل و تجهیزات خریداری کرده و مشکل کمبود تجهیزات ورزش مدارس را حل کنیم.

انتهای پیام/89007/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول