اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان همدان:

جودو در بین جوانان همدانی جایگاه مناسبی دارد

مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: جودو از جمله رشته‌های رزمی است که بین جوانان استان و در بخش آقایان و بانوان جایگاه مناسب و مطلوبی پیدا کرده است.

جودو در بین جوانان همدانی جایگاه مناسبی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سیدعبدی افتخاری بعد از ظهر امروز در حاشیه برگزاری مجمع انتخابانی رئیس هیئت جودو استان همدان با اشاره به رشد رشته ورزشی جودو در بین نوجوانان و جوانان استان همدان اظهار داشت: در طرح اوقات فراغت تابستان امسال، ورزشکار بسیاری جذب این رشته شده‌اند.

وی افزود: فعالیت خانه‌های جودو در بیشتر شهرستان‌ها یکی از دلایل افزایش جمعیت علاقه‌مند به این رشته است که حضور بانوان جودوکار و گرایش به این رشته رزمی جای خوشحالی دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان اضافه کرد: در سال‌های گذشته ورزشکاران و قهرمانان رشته جودو حائز عناوین زیادی شده‌اند که در سه سال اخیر به دلایلی این مدال‌آوری‌ها کمرنگ شده است.

وی با اشاره به وضعیت فیزیکی مناسب ورزشکاران همدان در رشته‌های انفرادی گفت: رشته ورزشی جودو نیز به عنوان یکی از این رشته‌ها می‌تواند در کشور حرفی برای گفتن داشته باشد.

افتخاری ابراز داشت: باید بیشتر از گذشته برای رشد رشته جودو در سطح استان کار کرد.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات مالی هیئت‌های ورزشی طی چند سال اخیر خاطرنشان کرد: هیئت جودو طی سال گذشته و در پنج ماهه نخست امسال با وجود مشکلات مالی و تخصیص بودجه‌ای که در توان اداره کل بوده نتایج خوبی را کسب کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه همدان دارای ظرفیت بالایی است تا قهرمانان بیشتری در بخش کاتا و جودوی بانوان را به ورزش کشور معرفی کند، ابراز داشت: تحقق این امر مستلزم اختصاص بودجه دولتی و جذب کمک‌های حامیان مالی است که امیدواریم رئیس جدید این هیئت به مانند قبل برای سربلندی جودو تلاش کند.

انتهای پیام/89020/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول