اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون جودو مطرح کرد

همدان یکی از استان‌های پیشرو در رشته جودو

رئیس فدراسیون جودو گفت: همدان از دو بخش کاتای مردان و جودوی بانوان به خصوص تیم‌های پایه دختران رشد خوبی داشته و در کشور به یکی از استان‌های پیشرو تبدیل شده است.

همدان یکی از استان‌های پیشرو در رشته جودو

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌محمد رستگار عصر امروز در مجمع انتخاباتی رئیس هیئت جودو استان همدان اظهار داشت: رشد رشته جودو در شهرستان‌های کشور و گسترش این رشته مهیج و رزمی در بین جوانان در چند سال اخیر بسیار مطلوب بوده است.

وی با بیان اینکه همدان یکی از استان‌های خوب در زمینه جذب جودوکار است، افزود: گزارشات مدیران ورزش و جوانان استان و سرپرست هیئت جودو از تعداد ورزشکاران بیمه‌شده و جذب جودوکاران در سطح استان، حکایت از حرکت رو به رشد این رشته در استان دارد.

رئیس فدراسیون جودو با اشاره به سبقه جودوکاران همدان در سال‌های دور و کسب عناوین در مسابقات قهرمانی کشور و حتی حضور در تیم‌های ملی رده‌های مختلف ابراز داشت: جودوکاران خوش‌آتیه از استان، در سال‌های قبل ضمن کسب عناوین کشوری به اردوهای تیم ملی هم راه یافته بودند اما طی چند سال اخیر در بخش مبارزه، فقط به تک‌ستاره‌ها بسنده کرده است.

وی ادامه داد: البته باید گفت اگر همدانی‌ها در بخش مبارزه، فقط تک‌ستاره داشته‌اند اما در بخش‌های دیگر از فعالیت خوبی و قابل تقدیری برخوردار بودند.

رئیس فدراسیون جودو خاطرنشان کرد: معرفی قهرمانانی در بخش کاتای انفرادی و در سبک‌های مختلف، حضور در تیم ملی و مسابقات آسیایی بخشی از موفقیت‌های استان در زمینه جودو است.

وی از درخشش بانوان جودوکار همدانی در مسابقات قهرمانی کشور و حضور چند ملی‌پوش در مسابقات آسیایی خبر داد و ابراز داشت: باید با ایجاد بستر مناسب برای جذب بیشتر این قشر تلاش بیشتری کرد.

رستگار با اشاره به اینکه مسابقات لیگ نونهالان کشور برای نخستین بار در حال برگزاری است، ابراز داشت: همدان به عنوان یکی از استان‌های میزبان این رقابت‌ها در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این مسابقات برای پویایی و ایجاد انگیزه در بین نونهالان وارد شده به این رشته مفید فایده خواهد بود.

رئیس فدراسیون جودو گفت: برگزاری مسابقات و رقابتی کردن برای سنین پایه قطعاً برای بهتر شدن وضعیت جودو و ایجاد پشتوانه‌سازی برای تیم‌های بزرگسالان مفید است.

وی ابراز داشت: همدان در این بخش، بسیار خوب عمل کرده و میزبانی در این مسابقات تأثیر خوبی خواهد داشت.

در این مراسم جلال نصرپور فتراکی موفق شد با کسب اکثریت آرا برای چهار سال به عنوان رئیس هیئت جودوی همدان انتخاب شود.

از طرف اداره کل ورزش و جوانان و همچنین هیئت جودو با اهدای لوح تقدیر و هدایای ارزنده از خسرو اصله، سرپرست موفق هیئت جودو که به دلیل استعفای رئیس قبلی این هیئت عهده‌دار این مسئولیت بود قدردانی شد.

انتهای پیام/89020/ک30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول