اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه مطبوعان قزوین خواستار شد

تصویب سریع قانون مطبوعات در مجلس

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین گفت: با تصویب قانون مطبوعات در مجلس شورای اسلامی گامی مهم در تأمین منافع اقتصادی و رفاهی خبرنگاران برداشته می‌شود.

تصویب سریع قانون مطبوعات در مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی علی‌محمدی شامگاه چهارشنبه در جشنواره «دین در مطبوعات محلی» و همایش تجلیل از خبرنگاران فعال حوزه دین و فرهنگ که در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: پیگیری تدوین قانون مطبوعات از سوی دولت دهم با هدف حمایت از خبرنگاران به مجلس شورای اسلامی ارسال شده است.

وی افزود: امیدواریم این قانون سریع‌تر در دستور کار مجلس قرار گیرد تا با تصویب آن بیشتر مشکلات خبرنگاران برطرف شود.

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین با بیان اینکه حرفه خبرنگاری سخت و دشوار است، بیان کرد: خبرنگاران بیشترین زحمات را برای تهیه خبر در حوزه فعالیت خود انجام می‌دهند که امیدواریم با تصویب قانون مطبوعات گامی مهم در تأمین منافع اقتصادی و رفاهی آنان برداشته شود.

علی‌محمدی با بیان اینکه تبلیغات اسلامی استان قزوین با برگزاری جشنواره «دین در مطبوعات محلی» حرکت نوینی در حوزه دین و فرهنگ برداشته است، اذعان کرد: تعداد کمی از خبرنگاران در این جشنواره شرکت کردند.

این مسئول ادامه داد: اگر جشنواره فوق در نشست‌های سرای روزنامه‌نگاران یا خانه مطبوعات پیگیری شود می‌تواند با تبلیغات مؤثر بین خبرنگاران تعداد شرکت‌کنندگان را در جشنواره یاد شده ارتقا دهد.

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین با بیان اینکه جشنواره «دین در مطبوعات محلی» می‌تواند در تقویت و حمایت از آثار فاخر دینی و فرهنگی بسیار مؤثر باشد، ابراز کرد: با اجرای این جشنواره‌ها می‌توان انگیزه و هدف خبرنگاران را برای تولید این آثار ارتقا داد.

علی‌محمدی با بیان اینکه نخستین روزنامه ایران به نام وقایع اتفاقیه از سوی امیرکبیر با هدف برقراری رابطه بین دین و مطبوعات بنیان‌گذاری شده است، عنوان کرد: تحقق این اقدام حرکت بسیار ارزشمندی از سوی وی بوده است.

این مسئول در پایان اضافه کرد: خبرنگاران نیز می‌توانند با هدف برقراری ارتباط رسانه با دین با فعالیت‌های چشم‌گیر در حوزه دین و فرهنگ آثار فاخری را خلق کنند که مردم بیشتر با آموزه‌های دینی آشنا شوند.

انتهای پیام/77009/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول