اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر یزد:

درخواستی برای راه‌اندازی کیوسک مطبوعاتی در شهر یزد نداشته‌ایم

رئیس دور سوم شورای اسلامی شهر یزد گفت: تاکنون درخواستی برای راه‌اندازی کیوسک مطبوعاتی در سطح شهر یزد نداشته‌ایم.

درخواستی برای راه‌اندازی کیوسک مطبوعاتی در شهر یزد نداشته‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان، عصر امروز در آخرین نشست خبری دور سوم شورای شهر یزد در پاسخ به سئوال خبرنگاران در مورد علت عدم وجود کیوسک مطبوعاتی در سطح شهر یزد اظهار داشت: تاکنون درخواستی برای راه‌اندازی کیوسکی که صرفا کار فروش نشریات را انجام دهد، نداشته‌ایم.

وی افزود: متاسفانه دو یا سه کیوسک فعال در سطح شهر نیز بیشتر درآمد خود را از راه فروش سیگار و تنقلات کسب می‌کنند و کار صرفا مطبوعاتی انجام نمی‌دهند.

مطهریان در بخش دیگری در این نشست در پاسخ به سئوال خبرنگاری در مورد اینکه شورای شهر یزد در حیطه فعالیت‌های فرهنگی در رده آخر شوراهای کشور قرار دارد، تصریح کرد: این موضوع را به شدت تکذیب می‌کنم و معتقدم فعالیت‌های فرهنگی یزد بعد از کلانشهرهایی مانند مشهد، اصفهان و تبریز خوب بوده است.

وی تاکید کرد: قبول داریم که در امور فرهنگی کم کاری شده اما اینکه نسبت به سایر استان‌ها آخر باشیم را نمی‌پذیریم.

سیده حمیده وزیری، عضو دیگر شورای شهر یزد نیز در این نشست با اشاره به برخی اقدامات عمرانی در طول فعالیت شورای سوم شهر یزد عنوان کرد: تلاش جدی برای جلوگیری از تخلفات ساخت و ساز داشته‌ایم اما چندان موفق نبودیم.

وی افزود: متاسفانه شهر یزد به صورت افقی توسعه پیدا کرده که این امر خدمات‌رسانی را مشکل کرده است.

وزیری که به دور چهارم شورای اسلامی شهر یزد نیز راه یافته است، همچنین به تشریح برخی دیگر از فعالیت‌های شورای شهر یزد در دوره سوم پرداخت.

مهدی کوچک‌زاده عضو دیگر شورای سوم شهر یزد نیز با تشریح برخی پروژه‌های عمرانی عنوان کرد: طرح جامع امامزاده جعفر (ع) از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اجراست که اجرای کامل آن رونق منطقه را به دنبال خواهد داشت.

وی همچنین به تشریح پروژه‌های ترافیکی نظیر تقاطع‌های غیر همسطح عنوان کرد: پارکینگ‌های طبقاتی، درون محله‌ای و برون محله‌ای از نیازهای اساسی شهر یزد است.

کوچک‌زاده همچنین از اجرای طرح BRT در یزد خبر داد و افزود: مطالعات این طرح در دست اجراست و از میدان ابوذر تا دروازه قرآن را پوشش می‌دهد.

مهدی خباززاده، عضو دیگر شورای شهر یزد نیز با اشاره به تلاش شورای سوم برای تبدیل شورا به اتاق شیشه‌ای عنوان کرد: در این راستا سایت شورا را راه‌اندازی کردیم و مهر محرمانه را از مصوبات شورا برداشتیم و همیشه و در همه جا پاسخگوی خبرنگاران رسانه‌ها بودیم.

وی که به شورای چهارم نیز راه یافته است، حرکت‌های انجام شده در شورای سوم را خوب ارزیابی کرد و افزود: در شورای چهارم توسعه IT را با جدیت پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/2464/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول