اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شرکت 10 استان کشور در آستانه اشرفیه

اختتامیه جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در مطبوعات برگزار شد

اختتامیه جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در مطبوعات کشور در آستانه اشرفیه برگزار شد.

اختتامیه جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در مطبوعات برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، فرماندار این شهرستان عصر امروز در مراسم اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره جلوه‌های رضوی اظهار داشت: در این جشنواره 10 استان کشور حضور دارند.

علی باباخانی با اشاره به ویژگی‌های آستانه اشرفیه افزود: آستانه اشرفیه چهارمین شهرستان مذهبی کشور است و برنامه‌های خوبی در آن برگزار می‌شود.

وی وجود مرقد مطهر آقاسیدجلال‌الدین اشرف برادر گرامی امام رضا(ع) در آستانه اشرفیه را موجب برکات زیادی دانست و گفت: سه امامزاده دیگر در محوریت آستانه اشرفیه قرار دارند.

فرماندار آستانه اشرفیه کشت محصولات کشاورزی در این شهرستان را منحصر به فرد خواند و تصریح کرد: محصولاتی که در استان‌های شمال کشور کشت می‌شود، در آستانه اشرفیه به عمل می‌آید.

وی پارک بوجاق را نخستین پارک آبی و خاکی کشور در آستانه اشرفیه دانست و خاطرنشان کرد: در عرض 37 کیلومتری دریای خزر رودخانه سفیدرود از شهرستان آستان اشرفیه عبور می‌کند.

باباخانی یادآور شد: 60 درصد ماهیان مولد از رودخانه سفیدرود تأمین می‌شود ضمن اینکه سالانه جشنواره‌هایی در این شهرستان برگزار می‌شود که از برکت وجود امامزادگان گران‌قدر است.

انتهای پیام/2300/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول