اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران خبر داد

حضور خبرگزاری‌ها در جشنواره ملی مطبوعات کودک

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران گفت: برای نخستین بار خبرگزاری‌ها و سایت‌های مجازی می‌توانند در یازدهمین جشنواره ملی مطبوعات کودک و نوجوان حضور یابند.

حضور خبرگزاری‌ها در جشنواره ملی مطبوعات کودک

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، قاسم عزیززاده گرجی بعدازظهر امروز در جمع اعضای کمیته اطلاع‌رسانی جشنواره ملی مطبوعات کودک و نوجوان، اظهار داشت: یازدهمین جشنواره ملی مطبوعات کودک و نوجوان امسال به دبیری استان مازندران برگزار می‌شود.

وی افزود: جشنواره ملی مطبوعات کودک و نوجوان دو سالانه است و با برگزاری 10دوره، 20 سال قدمت دارد.

دبیر جشنواره ملی مطبوعات کودک و نوجوان با بیان اینکه این جشنواره در 11 بخش داوری می‌شود، تصریح کرد: هدف از برگزاری جشنواره، ارتقای کیفی نشریات کودک و نوجوان در سطح کشور و استان است.

گرجی ادامه داد: علاوه بر ملی بودن جشنواره در نظر داریم رقابتی بین نشریات استانی در این موضوع قائل شویم.

وی یادآور شد: تا پایان دی ماه سال جاری نشریاتی که مجوز ارشاد دارند اگر در حوزه کودک و نوجوان فعالیت کنند و اولویت رقابت در این جشنواره را داشته باشند، مورد تجلیل قرار می گیرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران با اشاره به اینکه تاکنون خبرگزاری‌ها و رسانه های مجازی در این جشنواره شرکت نداشتند، بیان داشت: امسال یازدهمین جشنواره ملی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و سایت‌های مجازی کودک و نوجوان در مازندران برگزار می‌شود.

وی برپایی نمایشگاه مطبوعات را در آستانه برگزاری جشنواره نشریات کودک و نوجوان گامی برای کیفی کردن این بخش از فعالیت‌های رسانه‌ای دانست و ابراز داشت: این جشنواره فرصتی برای توانمندسازی نسل جدیدی است که می‌خواهند به عرصه رسانه‌ای وارد شوند.

عزیززاده گرجی با اشاره به اینکه کتابخانه سیار روستایی زیر مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است و سعی در ترویج فرهنگ مطالعه دارد، گفت: با استفاده از این فرصت نشریات کودک و نوجوان در قالب بسته‌ای فرهنگی به کودکان نقاط دوردست نیز ارسال می‌شود.

وی زمان برگزاری جشنواره را اول اسفند ماه سال جاری عنوان کرد و اذعان داشت: 30 دی ماه آخرین فرصت ارسال آثار در جشنواره ملی مطبوعات کودک و نوجوان به دبیرخانه است.

انتهای پیام/86006/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول