اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

جوانان تاریخ کشورهای منطقه را مطالعه کنند

امام جمعه میاندوآب گفت: جوانان تاریخ کشورهای منطقه را مطالعه کنند تا با سیاست‌های استعمارگران آشنا شوند.

جوانان تاریخ کشورهای منطقه را مطالعه کنند

حجت‌الاسلام محمدجواد قهرمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: جوانان ایران اسلامی پیرامون تاریخ کشورهای منطقه، چگونگی به استعمار کشیده شدن آنها و ظلم کشورهای غربی مطالعه وسیعی را انجام دهند.

وی با تاکید به اینکه اقشار مختلف مردم به‌ویژه جوانان در این ارتباط به مطالعه و بحث و بررسی بپردازند، افزود: آینده کشورهای اسلامی به دست جوانان رقم زده می‌شود، بنابراین شناخت کامل آنها از سیاست‌های کشورهای غربی تاثیر زیادی بر چگونگی شکل‌گیری سرنوشت ملل دارد.

قهرمانی به رهنمودهای مقام معظم رهبری در ارتباط با اهمیت تامل پیرامون تاریخ گذشتگان اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان اسلام در طول چند صد سال اخیر یک سناریوی واحد را با هدف تسلط بر کشورهای مسلمان جهان دنبال کرده‌اند، فقط گاهی استراتژی‌های آنها تغییر کرده ولی هدف اصلی همان است.

وی رژیم جعلی صهیونیستی را ابزار غرب برای زیر نفوذ قرار دادن خاورمیانه عنوان کرد و اظهار داشت: غرب این رژیم جعلی را با هدف زیر سلطه قرار دادن خاورمیانه و پیش بردن اهداف خود خلق کرده و سران خونخوار آن را برای خلق بحران‌ در کشورهایی مانند فلسطین، لبنان، عراق و .. تربیت کرده‌اند.

امام جمعه میاندوآب به تلاش استکبار جهانی برای حفظ این خونخواران دست‌پرورده خود اشاره کرد و گفت: هوشیاری و بیداری ملل مسلمان جهان پایه‌های متزلزل این رژیم جعلی را هر روز بیش از روزهای دیگر به لرزه درمی‌آورد.

قهرمانی خاطرنشان کرد: سست شدن تاروپودها و نابودی صهیونیسم، از طرف دیگر رهایی از زیر سلطه استکبار امری قریب‌الوقوع و فجر پیروزی برای کشورهای دربند نزدیک است، چرا که اراده و وعده خداوند به این صورت شکل می‌گیرد.

وی گفت: هفته گذشته در دیدار مفصلی که ائمه جمعه سراسر کشور با مقام معظم رهبری داشتند، سیاست‌ها، راهبردها و راه‌های دست‌یابی به اهداف متعالی نظام اسلامی توسط ایشان تبیین شد.

قهرمانی گفت: روحانیان از تریبون‌های نماز جمعه برای پیشبرد اهداف کشورهای اسلامی و شکل‌گیری ید واحد در جهان اسلام استفاده کنند.

انتهای پیام/61002/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول